Indiana Jones and the Great Circle
Nedladdat och klart. Blir premiär i kväll. Ser fram emot detta mer än jag trodde att jag skulle göra. Det här blir en fin avslutning på spelåret.
Typ 2 timmar spelat. Älskar spelet än så länge. Flyter på helt okey på mitt 2070 super. Men på något enstaka ställe har de dyker. Troy Baker är helt underbar.
Igår slog jag en praktvurpa och gjorde illa handen. ska träffa läkare om 40 min, så får vi se om det behöver röntgas å vad domen blir... lär ju inte kunna ta upp detta spel den närmsta tiden iaf
Hoppas det inte är något allvarligt. Spelet är dock inte så väldigt actionintensivt. Man kan vanligtvis gå igenom det långsamt och metodiskt
Hoppas det inte är något allvarligt. Spelet är dock inte så väldigt actionintensivt. Man kan vanligtvis gå igenom det långsamt och metodiskt
Läkaren tror på bruten handled. Röntgen imorgon bitti och sen domen på eftermiddagen
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Jag är positivt överraskad av detta. Det är helt enkelt väldigt underhållande. Snyggt, engagerande och hela tiden med glimten i ögat precis som det ska vara. Jag är inget stort Indy-fan, även om jag såklart har sett filmerna och faktiskt tyckte att den senaste var helt OK. Men för die hard-fans måste detta spel vara rena guldgruvan.
Egentligen spelat allt för kort för att uttala mig. Är väl kanske halvvägs om ens det in i den första stora öppna delen. Som en gammal peka och klicka räv så älskar jag hur mycket fokuset ligger på story och pussel. Spelet än så länge är mycket mer Fate Of Atlantis eller varför inte Broken Sword än vad det är mördarsimulatorerna Uncharted och Tomb Raider. Kan mycket väl bli mitt GOTY när det är klart men kan också förstå att det kanske inte är det för någon som föredrar actionspel med snortight gameplay före story och pussel.
Egentligen spelat allt för kort för att uttala mig. Är väl kanske halvvägs om ens det in i den första stora öppna delen. Som en gammal peka och klicka räv så älskar jag hur mycket fokuset ligger på story och pussel. Spelet än så länge är mycket mer Fate Of Atlantis eller varför inte Broken Sword än vad det är mördarsimulatorerna Uncharted och Tomb Raider. Kan mycket väl bli mitt GOTY när det är klart men kan också förstå att det kanske inte är det för någon som föredrar actionspel med snortight gameplay före story och pussel.
Jag tänker lite på Under A Killing Moon då det nästan känns som ett äventyrsspel i FPS-läge många gånger.
"Writer and Fighter"
Började spela igår kväll och älskar det verkligen, har aldrig varit ett Indy fan men på något sätt har jag verkligen fångats i piskan här
Dock så har jag stött på stora problem i Xbox versionen, spelar på Series X och har råkat på 3 crasher under dem första 2 timmarna.
Första gången frös bara spelet efter bara några minuter in i inledningen när Indy plockar upp den lilla pilen. Bara starta om spelet, men dem andra 2 gångerna så bara dog hela konsolen utan förvarning?
Startade om och lyckades spela ungefär lika länge till (30-45) minuter innan samma sak hände igen.
Någon annan som varit med om samma sak på Series X eller är det bara min konsol?