Fables strider sägs påminna om The Witcher 3:s
Striderna i Wicher 3 var helt ok efter att jag moddat in support för omedelbara signs. Första systemet var värdelöst och krävde att man valde sign och sen castade den. Sen fixade de detta i en senare patch. Att överdrivet klaga på striderna i Witcher 3 känns konstigt, de är helt ok.
Striderna i Witcher 3 är okej tycker jag. Eventuellt den sämsta delen i spelet, men det säger inte särskilt mycket då spelet är vad det är (GOAT). Men de gör jobbet tycker jag. Har Fable något liknande säger jag varken bu eller bä.
Tack, äntligen en anledning att skippa spelet eftersom gameplay (strider) är bland mina topp 3 anledningar att spela ett spel.
Jag som försökt tvinga mig att spela det flera gånger för att ”alla” hyllar det.
Trodde dock att striderna var en sak man hyllade med spelet, men hade visst fel
| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |
Jag älskar Witcher 3, men striderna var verkligen det sämsta med spelet.
I min bok är detta något negativt och mitt intresse minskade lite, men kommer garanterat spela det om betygen är starka.
Du tog orden ur min mun haha
striderna var akilleshälen i Witcher 3.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Låter bra tycker jag. Finns helt klart sämre spel att ha som förebild än The Witcher 3, för när det kommer till berättande hade spelet verkligen allt.
Sett till combat gillade jag delvis tyngden i W3, men hade nog föredragit om de gjorde spelet mer likt Dark Souls, som är både tungt och rörligt beroende på vilken build man har.
Aja, varken Fable 1 eller 2 hade särskilt intressant combat de heller, men det funkade.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Tack, äntligen en anledning att skippa spelet eftersom gameplay (strider) är bland mina topp 3 anledningar att spela ett spel.
Jag som försökt tvinga mig att spela det flera gånger för att ”alla” hyllar det.
Trodde dock att striderna var en sak man hyllade med spelet, men hade visst fel
Känner likadant striderna och kameran gjorde att jag inte stod ut att spela igenom spelet.
Har i regel inte någon större tilltro till evighetsprojekt efter att jag startade Duke Nukem Forever för första/sista gången.
Hmm... Fable började enligt wikipedia utvecklas 2018. Om det släpps enligt plan nästa år så är det 7 års utvecklingstid med en pandemi i mitten. Det känns inte som något evighetsprojekt enligt mig, speciellt inte om du jämför med Duke Nukem Forevers 14 år (utan pandemi dessutom).