Trailer för Minecraft-filmen visar Steves ursprung

Robot
Trailer för Minecraft-filmen visar Steves ursprung
Medlem

Känns som att Hollywoods drogproblem har börjat balla ur totalt.

signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Jag tycker det verkar kul! Ska definitivt gå med grabben. 😁

signatur

Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Känns som att Hollywoods drogproblem har börjat balla ur totalt.

Haha ja, det måste ha varit riktigt spejsat möte när de slängde ihop den här dyngan! Men som jag skrev i tipsa om filmtrailers-tråden där jag postade originaltrailern så kommer nog massa gamingkids och deras föräldrar gå på denna så de lär ju tjäna in på den något så otroligt så då bryr de sig väl inte om det är en bra idé eller bör göras eller om det har någon kvalitet alls. Tyvärr. Men ska bli spännande att se om den hamnar närmast Mario-filmen eller Borderlands.

Medlem

Jag och mina döttrar brukar spela Minecraft tillsammans. Eller ja, jag styr och bygger och de sitter bredvid och berättar vilka djur jag ska bygga hus åt... ^^

Men de är tyvärr lite för små för att få gå på denna än, gissar att den är 7+ någonting. Men håller tummarna för att den blir bra!

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Minecraft... det finaste vi har. Tillsammans med ikea köttbullar och abba typ

Medlem

signatur

PEACE✌️

Medlem
Skrivet av B3RRY:

Minecraft... det finaste vi har. Tillsammans med ikea köttbullar och abba typ

Glöm inte underbara senap sillen.

signatur

PEACE✌️

Medlem

Ungarna lär älska den! Allt som krävs är lite fart och fläkt samt igenkänningsfaktorn från spelet. Precis som när en annan tyckte att Mortal Combat var superball 1995.

Förhoppningsvis är denna dock bra på riktigt.

Medlem

Kommer se den med dottern så ja dom tjänar in pengarna i ett nafs

Jag kommer nog tycka blä men dottern lär ju älska den

Medlem
Skrivet av IMSG:

Ungarna lär älska den! Allt som krävs är lite fart och fläkt samt igenkänningsfaktorn från spelet. Precis som när en annan tyckte att Mortal Combat var superball 1995.

Förhoppningsvis är denna dock bra på riktigt.

Ursäkta men det stavas faktiskt Mortal Kombat

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro

Medlem
Skrivet av marsson90:

Ursäkta men det stavas faktiskt Mortal Kombat

Sannerligen! Kan inte ens skylla på autocorrect eftersom jag skrev från en dator.

Redaktör
Ponny

Jack Black i rollen som Jack Black!

Känner nog inte riktigt att det är min plats att tycka alltför mycket om den här. Känns långt ifrån målgrupp, och det är okej. Tror det kan bli en hits bland kidsen.

signatur

En Bamseponny av folket

Releasehästryttare
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jack Black i rollen som Jack Black!

Känner nog inte riktigt att det är min plats att tycka alltför mycket om den här. Känns långt ifrån målgrupp, och det är okej. Tror det kan bli en hits bland kidsen.

Har du spelat MC?

Medlem

Hur är Minecraft att spela idag? Är grafiken galet snygg och är det bra AI man kan strida mot?
Inte lirat på 15 år kanske.

ELF
Medlem
Skrivet av MRZnr1:

Hur är Minecraft att spela idag? Är grafiken galet snygg och är det bra AI man kan strida mot?
Inte lirat på 15 år kanske.

Jämför du med hur det såg ut i alpha så är det "galet snyggt".

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Var det den här filmen som flameades så hårt? Såg "ok" ut, men inte något som lockade.

signatur

Change is the only constant

Medlem

Ofattbart hur man lyckas få skådespelare att spela så dåligt och att man fått se allt att se så billigt ut. Som reklamen för nån snacks som man förlängt till en hel film.

Framgångsrika barnfilmer bör ju ändå vara hyfsat underhållande för föräldrarna också.

signatur

Memento Mori

Redaktör
Ponny
Skrivet av Devan:

Har du spelat MC?

Ytterst lite. Fattar ju att Minecrafts målgrupp är extremt bred, men får känslan av att filmen riktar sig mig mer till de unga Minecraft-spelarna.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Vad trist att JB inte längre figurerar i några vettiga filmer på senare tid. Tycker väldigt mycket om karln men detta ser ut att bli riktigt kasst för egen del.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Haha ja, det måste ha varit riktigt spejsat möte när de slängde ihop den här dyngan!

Undrar hur du lyckades att få en exklusiv visning ett halvår innan premiären...

1
Skriv svar