Kosläpp i helgen – vad spelar du?

Medlem

Control genom ps+ extra game catalogue, ett märkligt fascinerande spel. Greppade inte något särskilt av handlingen eller kartan i början men kört vidare och det tar sig. Skönt gameplay, perfekt svårighetsgrad och bra vapen i the service weapon.

Medlem

Blir icarus first cohort som har gratis spel event i helgen och dubbel xp! Ska levla mina bestiaries på min main karaktär.
Så lite star citizen dem nya bunker uppdragen på distrubtion centers är sjukt coola!

Medlem

Det är dags att ge Baldur's Gate 3 en ny chans.
- Story mode; tyckte inte om svårighetsgraden när jag testade senast. Striderna tog för lång tid och var allmänt trista. Hoppas kunna bränna igenom dem fortare nu, så att jag får mer tid för det som är roligt.
- Mod för flera short rest. Avskyr DnDs tråkiga "nu ska du sluta spela och börja sova"-mekanik.
- Mod som indikerar när jag bör campa för att få story händelser.
- Mod som låter mig bära hur mkt jag vill. Viktbegränsningar är trams.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Avstängd
Skrivet av Nomman:

Det är dags att ge Baldur's Gate 3 en ny chans.
- Story mode; tyckte inte om svårighetsgraden när jag testade senast. Striderna tog för lång tid och var allmänt trista. Hoppas kunna bränna igenom dem fortare nu, så att jag får mer tid för det som är roligt.
- Mod för flera short rest. Avskyr DnDs tråkiga "nu ska du sluta spela och börja sova"-mekanik.
- Mod som indikerar när jag bör campa för att få story händelser.
- Mod som låter mig bära hur mkt jag vill. Vint begränsningar är trams.

Lät som bra mods, är inte heller imponerad av BG3 som majoriteten verkar vara.
Dessa moddar du beskriver verkar vara bra QoL moddar för att orka spel genom.
Nu gäller det bara hitta nån som gör allt allmänt roligare
Baldurs gate 3 känns som the cosplay adventure.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Starship troopers extermination och så har jag fått tummen ur att greppa baldurs gate 3

Edit: just ja, Six days in fallujah har fått en fet patch med kampanj och ai teammates, lär blir det också

Medlem

Helgens projekt får bli Alan Wake 2 (äntligen), först fick man vänta på en fysisk utgåva till ps5 och sedan så var det väl lika bra att invänta ps5 pro släppet! \o/

signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

BG3 för hela slanten. Tactician mode och The Dark Urge.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Metaphor: Refantazio och Dead Island 2

Medlem

rimworld med alla dlc händer alldeles nu

signatur

//monster

12
Skriv svar