PS5 Pro
Fick mail ifrån Webhallen nyss. Jag får köpa PS5 Pro 30th Anniversary😀🥳😀🥳😀
Nice. Grattis.
Din vänliga kvartersrecensent.
Från bakgrunden som direkt fick mig att tänka Super Mario - ett par coinblocks och svampblock emellan?
Haha samma här! "Något fattas" eeh ja, Super Mario såklart...
-:Observe the masses and do the opposite:-
Fick mail ifrån Webhallen nyss. Jag får köpa PS5 Pro 30th Anniversary😀🥳😀🥳😀
Stort grattis!
00:00:02:42
Uppdatering från Amazon 🥳 Konsolen är överlämnad till transportören och leveransdatum är uppdaterat till nu på fredag 😀
Nice, min är här om någon timme. Från Amazon.
Nice, min är här om någon timme. Från Amazon.
Men snyggt! 😀 Låter inte som att du bor i norrlands inland 😅
Men snyggt! 😀 Låter inte som att du bor i norrlands inland 😅
Nä, en smula mer centralt.
Goda nyheter alla Elgiganten-kunder! Min order blev precis uppdaterad till ”skickad” (kl 18:47)
Har inte fått mail eller sms ännu men fick en fin bild på mitt paket på min sida på Elgiganten.
Aha därför det tar tid! Dom ska fota varje paket!!!!! Fortfarande inte fått nått på min
Fick min levererad för en stund sedan, lite smådrygt att man var på annan ort när meddelandet från Airmee kom oväntat men men
Beställde du från amazon?
Ser vi ett tronskifte månne? Snabbast lev. i Sverige av ps5 PRO. Kanske inte är så dumt att beställa från Jeff Bezos i framtiden.
Nu har min Elgiganten försändelse nått bring och är på väg. Beräknad lev. till ombud imorgon mellan 08:00-17:00
När beställde du?
*Io Sono Interista*
När beställde du?
Onsdag 30/10 förra veckan
Beställde du från amazon?
Ser vi ett tronskifte månne? Snabbast lev. i Sverige av ps5 PRO. Kanske inte är så dumt att beställa från Jeff Bezos i framtiden.
Jajamän, lite lustigt ändå att de lyckades uppdatera leveranstiden 2 gånger inom loppet om 24 timmar
Onsdag 30/10 förra veckan
Jag beställde 09-26 10:11 fortfarande inte skickad. Står dock att den ska levereras i morgon men inget mer än så.
*Io Sono Interista*
Jag beställde 09-26 10:11 fortfarande inte skickad. Står dock att den ska levereras i morgon men inget mer än så.
09-26 kl 10:06 här. Ingen info om att det är skickat än här heller.
Jag beställde 09-26 10:13 och har samma status som dig.
09-26 kl 10:06 här. Ingen info om att det är skickat än här heller.
Det kommer säkert uppdatering under kvällen/natten, Elgiganten är lite klyddiga med sina uppdateringar. Imorgon kväll sitter vi alla och förundras över ps5 PRO’s PSSR som barn på julafton.
”Din order är tyvärr försenad. Nytt förväntat datum är 11/11. Fick orderbekräftelse 09-26 kl. 10.03.
Intressant. På deras hensida lovar de leverans inom 2 dagar (till mig i Uppsala i alla fall) med 100+ enheter i lager.
https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsoler-tillbeh...
Grrr sista gången jag bokar sånt här på giganten.
Jag avbokade hos elgiganten då de ville inte matcha pris mot amazon beställning, nu vet jag att det var rätt val.
Jag avbokade hos elgiganten då de ville inte matcha pris mot amazon beställning, nu vet jag att det var rätt val.
Hmm jag lyckades dock, som en annan också gjorde. UNDER LEVERANS NU WOOO!
Ja, om inte min dyker upp till den 8de i butik så är jag klar med Elgiganten också. Står fortfarande 8de i orderbekräftelsen, men inte ändrad till "hanterad" än.
Sanslöst dåligt on de inte håller tiderna på förbokningarna, och säljer via hemsidan till andra kunder.
Ja det är fan helt sjukt egentligen. Jag beställde min på fyllan i onsdags , tänkte i mitt rus att det vore nice med en ny ps5 PRO, upptäckte det inte förens dagen efter att jag hade beställt den. Och så har folk tagatt och förbokat och grejat , givetsvis borde ni få era beställningar först.
Med det sagt så tror jag att era kommer dyka upp imorgon, har varit med om att bring/elgiganten segat som fan med sina uppdateringar. Lär inte vara någon brist på konsoler.
Ja det är fan helt sjukt egentligen. Jag beställde min på fyllan i onsdags , tänkte i mitt rus att det vore nice med en ny ps5 PRO, upptäckte det inte förens dagen efter att jag hade beställt den. Och så har folk tagatt och förbokat och grejat , givetsvis borde ni få era beställningar först.
Med det sagt så tror jag att era kommer dyka upp imorgon, har varit med om att bring/elgiganten segat som fan med sina uppdateringar. Lär inte vara någon brist på konsoler.
Haha visst är det härligt med fylle köp 🤣 på nåt sätt så brukar man tänka att vilken tur jag köpte denna på fyllan för annars hade jag inte köpt det alls👍.
Tyvärr har du rätt när det gäller bring som suger. Tror det finns gott om Pro konsoler också , man vill bara inte släppa på allt på en gång för att hypa upp det lite och skapa en låtsas brist.
Men jag hoppas min dyker upp i Elgigantens butik i morgon som utlovat vid beställningen.
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.