Snabbkollen – Hur ofta spelar du?

Medlem

Mer än vad jag vill erkänna

Medlem

1-2h i veckan. Har inte tid eller ork för mer. Prioriterar barn och sömnen mer än spelande.

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Varje dag! Undantaget när jag är iväg på semester någonstans. Kan inte tänka mig att ha det på något annat sätt!

Här är det tvärtom, varje dag på semestern. Hinner inte annars pga x"#@$&$#! Jobbet...😏

Medlem

Jag försöker få ihop nått spelande varje vecka. Men det är också svårt när man är trött på kvällen att motivera sig att starta upp maskinen. Det är barnens träningar och annat som också går före.

Medlem

Extremt ojämt.

Det kan gå flera månader utan att jag spelar något alls. Nu har jag spelat varje dag senaste veckorna.

Beror på prioriteringar. T.ex. nu har jag mycket kurslitteratur att läsa, då är det perfekt att vara inloggad i Elder Scrolls Online & grinda Dolmens semi-afk samtidigt som man läser och väntar på respawn

Medlem

Så ofta jag kan, vilket är löjligt lite. Det brukar nog bli iaf en gång om dagen då det är min terapi, men längden på "sessionen" för dagen kan variera mellan ett par minuter till ett par timmar.

Gen
Medlem

Innan barn flera timmar varje dag, nu med barn blev det ändå upp till två timmar nästan varje dag men nu när jag är pappaledig så lutar det åt 1-2 dagar i veckan Lite synd för spelandet är det bästa sättet för mig att slappna av och tänka på något annat.

12
Skriv svar