Unknown 9: Awakening
Det kommer inte sälja bra om man skall tro hur många som här på Fz kommer köpa det i morgon!
Aldrig ens hört talas om spelet tidigare, verkar vara svag PR samt buzz om det?
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Får nog hoppa över det här, missade Unknown 1-8.
Tänkte precis fråga. E de lönt att köpa om man inte spelat dom första åtta?
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Recensionens slut var ju bäst ändå "Och det kan ju ändå vara värt priset av en och en halv tacokväll.". Blir att införskaffa någon gång i framtiden när det blir billigare. Av det jag sett hade jag hoppats på mer än såhär. Förhoppningsvis kommer det till Game Pass!
Well. Jag måste ju ge er det ni vill ha.
Din vänliga kvartersrecensent.
Recensionens slut var ju bäst ändå "Och det kan ju ändå vara värt priset av en och en halv tacokväll.". Blir att införskaffa någon gång i framtiden när det blir billigare. Av det jag sett hade jag hoppats på mer än såhär. Förhoppningsvis kommer det till Game Pass!
Världen har fått en ny valuta: tacokväll för fyra.
Känns som att utvecklarna hade fina ambitioner att göra något lite annorlunda med gameplay. De har också satsat på ett nytt världsbygge, istället för ytterligare en upprepning av något välkänt och beprövat. Jag uppskattar sånt så det är synd att det inte levererar. Tack för en trevlig recension!
Verkar ha concordat rejält, peak på 169 spelare på Steam. 😳
Känns som ytterligare ett Forspoken eller Avernum. Kattguld.
Tror en stor majoritet av Gamers inte gillar forcerade DEI konceptet, och väljer att aktivt inte köpa dessa spel längre. Sweet baby inc är inte direkt kända inom spelvärlden.
Tror en stor majoritet av Gamers inte gillar forcerade DEI konceptet, och väljer att aktivt inte köpa dessa spel längre. Sweet baby inc är inte direkt kända inom spelvärlden.
Nej, "den moderna publiken" lyser med sin högljudda frånvaro. Bra på sätt och vis, men synd om alla i branschen som bara vill göra underhållande spel. Det här stålbadet av politiserat nonsens leder förhoppningsvis till en bättre slutprodukt så länge det slår mot plånboken. Det är ett språk de flesta företag förstår sig på.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Verkar ha concordat rejält, peak på 169 spelare på Steam. 😳
Känns som ytterligare ett Forspoken eller Avernum. Kattguld.
Tydligen så har spelare mer makt än vad vissa vill vi ska tro vi har.
Jag ville bara veta vad förkortningen betydde. Jag är inte intresserad av ett föredrag.
Jag ville bara veta vad förkortningen betydde. Jag är inte intresserad av ett föredrag.
Diversity, Equity, Inclusion.
Lirat 2h , helt okej än så länge Inget märkvärdigt dock
Vilken plattform kör du på?
Ser intressant ut, inte ofta det släpps spel som utspelar sig i Indien, från svunna tider, där fokus är kring den indiska karaktären istället för kolonialmaktens. Att sedan huvudberättelsen i spelet löst verkar baseras på en över hundra år gammal novell (med liknande namn) gör så klart inte saken sämre, alltid skoj att läsa/lära sig lite nytt om sådant annars bortglömt.
Spelmekaniken påminner lite om Dishonored, med förmågorna etc. så blir att testa framöver.
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Vilken plattform kör du på?
Ps 5