Robot
Europa

Högtflygande, mysigt pusslande i paradisliknande sagomiljö. Men denna indiepärla tar slut alldeles för fort.

#europa

Skribent

Verkar sympatiskt. Kanske får försöka ge den en chans framöver, kanske som motvikt när höstrusket biter till.

Skribent
Skrivet av Joakim Kilman:

Verkar sympatiskt. Kanske får försöka ge den en chans framöver, kanske som motvikt när höstrusket biter till.

Tror det är exakt så Europa passar bäst, sen kostar det ju inte skjortan heller!

Medlem

"You've found 1 of 40 Emeralds."

Ett riktigt mysigt spel saknar sådant...

Medlem

Tänker testa någon gång, tror jag.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Skribent
Skrivet av Jonas Vågström:

Tror det är exakt så Europa passar bäst, sen kostar det ju inte skjortan heller!

Mmm. Recensionen sätter fingret bra på tjusningen med den där bra sortens lite kravlösa tre-plus-spel. De är knappast perfekta, men ibland är det precis den nivån man vill ha.

KoP
Medlem

Hoppas det dyker upp till övriga konsoler. Sådana här spel brukar jag uppskatta.

Medlem

Testade demot på Switchen men den lilla stunden var inte speciellt kul tyvärr :(.

Medlem

För kort? Då låter det som något för mig

Skribent
Skrivet av Siegfried:

För kort? Då låter det som något för mig

Du tar dig igenom det på 3-4h utan problem, kan nog segla upp som en favorit under nästkommande FZ Summer Challenge om man vill klämma in så många lir som möjligt!

1
Skriv svar