Playstation-show vid midnatt – med över 20 spel!
30 minuter kollade jag medan jag egentligen var skittrött, kunde ha lagt mig och sovit om jag kunde förutspått alla spel.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Jag hade kanske för höga förväntningar, men blev ändå besviken då det nästan bara var remasters, DLC-paket och förglömliga dussin-RPG. Utan Ghost of Yōtei hade jag allvarligt övervägt att sälja mitt PS5.
Ja, lite trist kan jag också tycka - men det var ju för att jag förväntade mig att se något nytt för PS5Pro. Inget direkt på rak arm som intresserade mig, kanske Lefacy of Cain. Kommer nog köpa PS5Pro ändå. Får jag tag på 30th edition så blir det den men det kommer jag aldrig få. Kanske en kontroll i alla fall.
Det var för övrigt en väldigt bra show för VR-spelarna tycker jag. Metro, Hitman (och något mer?) och sen med det där nya VR-Batman (som visats tidigare) så har VR-spelarna verkligen lite att se fram emot.
Edit: Just det. Hypen gick i taket för mig när jag trodde det var Control 2 som presenterades, så var det, som jag uppfattade det, nå DLC till Alan Wake i Controlvärlden.
Seriöst CAPCOM? Varför är Monster Hunter Wilds 30fps? Man såg direkt att det var 30FPS. Fattar inte varför man inte kan göra 60fps.... kom igen 60 borde vara minimum idag.
Det har de nog fått betalt av Sony för att spara till ps5pro
Dragon age ser kul ut, men det känns inte så Dragon Age aktigt. Första Dragon Age säger nästan alla spelare var bäst, ändå går de längre och längre ifrån det för varje spel...
Ghost of yotei? Är det menat vara ghost of tsushima 2? Eller bara en mindre stand alone spinoff del? Känns mer som det senare.
Jag antar att det som är serien är "Ghost of X" så vi kanske får ett Ghost of Tsushima 2 någon dag, eller Ghost of Yotei 2, eller Ghost of Kyoto eller vad det nu kan bli. Medan jag såg fram emot ett möjligt Tsushima 2 så anser jag också att spelet slutade tillfredsställande. Vill veta mer om hans fortsatta liv, men också helt bekväm med tanken att han levde resten av sina dagar... bekvämt.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Ja, lite trist kan jag också tycka - men det var ju för att jag förväntade mig att se något nytt för PS5Pro. Inget direkt på rak arm som intresserade mig, kanske Lefacy of Cain. Kommer nog köpa PS5Pro ändå. Får jag tag på 30th edition så blir det den men det kommer jag aldrig få. Kanske en kontroll i alla fall.
Det var för övrigt en väldigt bra show för VR-spelarna tycker jag. Metro, Hitman (och något mer?) och sen med det där nya VR-Batman (som visats tidigare) så har VR-spelarna verkligen lite att se fram emot.
Edit: Just det. Hypen gick i taket för mig när jag trodde det var Control 2 som presenterades, så var det, som jag uppfattade det, nå DLC till Alan Wake i Controlvärlden.
Detta är den andra av AW2-expansionerna som mycket riktigt krossas med Control, Remedy har lite historia av att referera till sina egna titlar och låta dem dyka upp i varandra