Playstation 30 år – PS-prylar släpps i kommunalgråa originalfärgen
Den begränsade och numrerade Pro-modellen kommer ta slut på en minut oavsett pris.
Och läggas upp på Ebay minst lika snabbt. Ganska tröttsamt att se Sony ständigt spela scalpers i händerna.
Missade 20 års kontrollen till PS4 så jag måste få tag på denna. Är det bara Pro konsolen som är så otroligt limiterad? Finns det en realistisk chans att faktiskt få tag på en kontroll?
20-års kontrollen kunde man ju lunka in och köpa på Mediamarkt när den släpptes. Verkade inte vara speciellt limiterad, åtminstone där jag bodde. Gissar att den kommer gå att få tag på relativt enkelt.
20-års kontrollen kunde man ju lunka in och köpa på Mediamarkt när den släpptes. Verkade inte vara speciellt limiterad, åtminstone där jag bodde. Gissar att den kommer gå att få tag på relativt enkelt.
Fyfan, känns nästan värre nu att jag inte köpte den då 😀 Hade passat så bra med PS Classic Mini. Hoppas verkligen att det blir enkelt denna gången med.
Fyfan, känns nästan värre nu att jag inte köpte den då 😀 Hade passat så bra med PS Classic Mini. Hoppas verkligen att det blir enkelt denna gången med.
Haha😄😬. Vi får hoppas på bättre tur denna gången då! Sladden var ju rätt fräck också så den blir nog att hålla utkik efter också såvida den släpps separat.
hur går man ens till väga för att få tag på en limited ps5 pro som en vanlig konsument? är det ens möjligt?
scalpers har ju botfarmer som belägrar produktsidorna vid såna här släpp och klickar på beställ-knappen tusen gånger i minuten. det känns ju nästan onödigt att ens försöka. slipper man bli besviken iaf.
Snygga varianter, hoppas de gjort tillräckligt många av dem.
12300 konsoler är det som erbjuds.
12300 konsoler är det som erbjuds.
Ganska säker att det kommer bli priset för PS5 Pro bundlen, 12300kr
Ganska säker att det kommer bli priset för PS5 Pro bundlen, 12300kr
Inte omöjligt.
10 år har gått sedan 20-årsjubileum
I'm feeling old.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Och läggas upp på Ebay minst lika snabbt. Ganska tröttsamt att se Sony ständigt spela scalpers i händerna.
De har just fått en armé av 40-åriga småbarnsfarsor på sig för att ha prissatt Pro som de har gjort, och nu föreslår du att de ska köra scalperpriser direkt?
Scalping är bara möjligt om priset är för lågt satt, de utnyttjar skillnaden mellan annonserat pris och riktigt pris, dvs det människor är villiga att betala.
De har just fått en armé av 40-åriga småbarnsfarsor på sig för att ha prissatt Pro som de har gjort, och nu föreslår du att de ska köra scalperpriser direkt?
Scalping är bara möjligt om priset är för lågt satt, de utnyttjar skillnaden mellan annonserat pris och riktigt pris, dvs det människor är villiga att betala.
Dock är ju detta en limiterad utgåva som kommer att vara eftertraktat av många så scalpers kan lyckas ändå, hoppas på motsatsen dock!
Fueled by coffee.
Åååååh, "kommunalgrå"...värdens bästa ord och nyans!
Jaaa! Hade aldrig tänkt på det ordet tidigare, men det är alltså mina fina minnen av Compaq kommundatorn som gör att jag vill öppna plånboken till Sony 😅
hur går man ens till väga för att få tag på en limited ps5 pro som en vanlig konsument? är det ens möjligt?
scalpers har ju botfarmer som belägrar produktsidorna vid såna här släpp och klickar på beställ-knappen tusen gånger i minuten. det känns ju nästan onödigt att ens försöka. slipper man bli besviken iaf.
Inget att ens hoppas på men om Sony hade skickat mejl till alla PSN-kontoägare som har ett visst antal trophies (inte särskilt många ska behövas) och erbjudit dessa att anmäla intresse och sedan lottas köpmöjligheten ut till dessa.
Gäller bara att programmera och styra upp logistiken kring detta och det hade ju varit ett smidigt tillvägagångssätt de kunnat använda längre fram till PS6 etc.