Playstation 30 år – PS-prylar släpps i kommunalgråa originalfärgen

Robot
Playstation 30 år – PS-prylar släpps i kommunalgråa originalfärgen
Medlem

Den begränsade och numrerade Pro-modellen kommer ta slut på en minut oavsett pris.

Medlem

Åååååh, "kommunalgrå"...värdens bästa ord och nyans!

Medlem

Oooh kontrollen vill man ju ha! Köpte 20-års jubileumsvarianten men den släpar dottern omkring med på golvet under dagarna och är tyvärr skrot sen länge.
Hoppas 30-åringen inte blir allt för dyr bara<3.

Att det är 10 år sen jag köpte den då! Wow, time flies!

Medlem

Tråk grå jäklar vad jag gillar de nyanserna!

Medlem

Missade 20 års kontrollen till PS4 så jag måste få tag på denna. Är det bara Pro konsolen som är så otroligt limiterad? Finns det en realistisk chans att faktiskt få tag på en kontroll?

Medlem
Skrivet av Margy:

Den begränsade och numrerade Pro-modellen kommer ta slut på en minut oavsett pris.

Och läggas upp på Ebay minst lika snabbt. Ganska tröttsamt att se Sony ständigt spela scalpers i händerna.

Medlem

Ska försöka lägga vantarna på Edgekontrollen men lär ju gå upp i rök direkt de finns att boka.

Ska vi försöka gissa priset på Propaketet? (exkl scalperpålägg) Lägger mig lågt 14.995:- 🤣

Medlem
Skrivet av strangelove:

Missade 20 års kontrollen till PS4 så jag måste få tag på denna. Är det bara Pro konsolen som är så otroligt limiterad? Finns det en realistisk chans att faktiskt få tag på en kontroll?

20-års kontrollen kunde man ju lunka in och köpa på Mediamarkt när den släpptes. Verkade inte vara speciellt limiterad, åtminstone där jag bodde. Gissar att den kommer gå att få tag på relativt enkelt.

Medlem

Riktigt snygga! Har önskat denna modell sedan lanseringen av PS5. Jag kommer inte jaga dem, men finns det i butik så väljer jag denna utgåva

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

20-års kontrollen kunde man ju lunka in och köpa på Mediamarkt när den släpptes. Verkade inte vara speciellt limiterad, åtminstone där jag bodde. Gissar att den kommer gå att få tag på relativt enkelt.

Fyfan, känns nästan värre nu att jag inte köpte den då 😀 Hade passat så bra med PS Classic Mini. Hoppas verkligen att det blir enkelt denna gången med.

Medlem

Snygga varianter, hoppas de gjort tillräckligt många av dem.

Medlem
Skrivet av strangelove:

Fyfan, känns nästan värre nu att jag inte köpte den då 😀 Hade passat så bra med PS Classic Mini. Hoppas verkligen att det blir enkelt denna gången med.

Haha😄😬. Vi får hoppas på bättre tur denna gången då! Sladden var ju rätt fräck också så den blir nog att hålla utkik efter också såvida den släpps separat.

Medlem

Fy fasen vad man villhöver 😍!

Medlem

signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

hur går man ens till väga för att få tag på en limited ps5 pro som en vanlig konsument? är det ens möjligt?

scalpers har ju botfarmer som belägrar produktsidorna vid såna här släpp och klickar på beställ-knappen tusen gånger i minuten. det känns ju nästan onödigt att ens försöka. slipper man bli besviken iaf.

Medlem

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, fan va snyggt det var. Blir tokig....


signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av kebbe:

Snygga varianter, hoppas de gjort tillräckligt många av dem.

12300 konsoler är det som erbjuds.

Medlem
Skrivet av lasselason:

12300 konsoler är det som erbjuds.

Ganska säker att det kommer bli priset för PS5 Pro bundlen, 12300kr

Medlem
Skrivet av Sidewinders:

Ganska säker att det kommer bli priset för PS5 Pro bundlen, 12300kr

Inte omöjligt.

Medlem

10 år har gått sedan 20-årsjubileum

I'm feeling old.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Inte en design/färgskala jag gillar men ändå...

Medlem

Jag hoppas man kan få tag på PS5 Pro paketet...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Och läggas upp på Ebay minst lika snabbt. Ganska tröttsamt att se Sony ständigt spela scalpers i händerna.

De har just fått en armé av 40-åriga småbarnsfarsor på sig för att ha prissatt Pro som de har gjort, och nu föreslår du att de ska köra scalperpriser direkt?

Scalping är bara möjligt om priset är för lågt satt, de utnyttjar skillnaden mellan annonserat pris och riktigt pris, dvs det människor är villiga att betala.

Medlem

Vilken liten läckerbit.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

1
Skriv svar