Death Stranding 2 visas på Tokyo Game Show

Robot
Death Stranding 2 visas på Tokyo Game Show

Kojima & co ger lägesuppdatering.

#death-stranding-2

Medlem

Hype! Metal Death: Solid Stranding 2

Medlem

Grymt! 26-29 september är det för övrigt

Medlem

Äntligen! 😎

Medlem

DS är det bästa spel som gjorts! Ser sjukt framemot del två. 🕺🙂

Medlem

Älskade ettan så är skit taggad på 2an 😃

Medlem

Mmm Death Stranding 2......Mmm Decima

Medlem
Skrivet av MorbidSwe:

DS är det bästa spel som gjorts! Ser sjukt framemot del två. 🕺🙂

Skrivet av ChriL:

Älskade ettan så är skit taggad på 2an 😃

Vad var det ni tyckte var så bra? Jag blev bara trött på att leverera alla grejor överallt.

Avstängd
Skrivet av Fatmajk:

Vad var det ni tyckte var så bra? Jag blev bara trött på att leverera alla grejor överallt.

Leverera grejer med fordonsfysik helt pt skogen.
Ladda sitt vapen med kulor innehållande piss för att kunna skjuta på osynliga fiender

5 av 5 😄👍
Ett av mina favoritspel vad gäller "3rd person openworld"
Ser fram emot 2an, men kommer såklart vänta på PC versionen.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Leverera grejer med fordonsfysik helt pt skogen.
Ladda sitt vapen med kulor innehållande piss för att kunna skjuta på osynliga fiender

5 av 5 😄👍
Ett av mina favoritspel vad gäller "3rd person openworld"
Ser fram emot 2an, men kommer såklart vänta på PC versionen.

Sen var det underhållande att bygga skydd/vägar med andra spelare

Medlem

Ettan var bra. Räknar med en bra tvåa!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Avstängd
Skrivet av ChriL:

Sen var det underhållande att bygga skydd/vägar med andra spelare

Japp, det var mycket med spelet som var bra.
Väldigt konstigt spel men väldigt bra

signatur

Medlem

Ser verkligen fram emot det, älskade den magiska stämningen i ettan

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Tyckte det bara var irriterande att leverera saker "Testade på PS5" för att man var tvingad att hålla Trigger knapparna för att gå normalt. Blev bara jobbigt i längden. Inget spel för mig.

signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Håller med. Känns som jag helt missat vad alla andra gillade, tyckte själv spelet mest var ”Fetch Quest: The Game” med en underlig story vid sidan om.

Avstängd
Skrivet av Earthscum:

Tyckte det bara var irriterande att leverera saker "Testade på PS5" för att man var tvingad att hålla Trigger knapparna för att gå normalt. Blev bara jobbigt i längden. Inget spel för mig.

Trigger knapparna så greppade man axelbanden eller vad man ska säga för att karaktären skulle hålla balansen, man fick parera höger och vänster och hålla i båda där det var svår terräng så man inte snubblande.

Suveränt game play 🎒🎒🎒🎒🎒 av 5 möjliga

signatur

Medlem

Kul med panel! Älskade ettan så är pepp på uppföljaren, såklart! Ska bli intressant att höra vad han har att säga!

Förövrigt kan det också vara värt att första Death Stranding förutom släpp på PC har Mac, iPad och iPhone-releaser också! Så även om det antagligen kommer vara PS5-exklusivt i 2-3 år så lär andra också släppas till flera format därefter.

Medlem

Kommer undvika varenda trailer jag kan. Vill kliva in så färskt det bara gå.

Medlem

Spelar just nu directors cut testat det i omgångar.

Magisk stämning, fu**ed up story vilket blir fantastiskt. Ja att leverera är en grej samtidigt så finns det massa annat att göra.

Grafiken är utöver fantastiskt och galet optimerat flyter som smör på pc och 4k allt på max.

Musiken ska vi inte glömma.

BT:s är läskiga och coola.

Bygga skydd och vägar är coolt det med.

Som sagt antingen älskar man detta spel eller så avskyr man dom finns inte direkt mitt i mellan

Kända skådespelare och en regissör är inte fyskam heller.

Redaktör
Skrivet av itsnotme:

Grymt! 26-29 september är det för övrigt

Ah, missade det! Tack.

signatur
Medlem

Måste fan skaffa en PS5. Det första spelet var helt magiskt. Aldrig spelat något liknande.

Medlem

26-29 september kommer jag att blunda vill inte veta något mer om detta spel i förväg. Vill maxa upplevelsen när det väl är dags Dock svårt att hålla sig borta från Death Stranding 2 nyheter!

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Kul gameplay, härliga karaktärer, en skruvad story man vill veta mer av, fantastiskt vacker värld med härlig stämning.

Enda minuset jag kommer på är nog den sega starten som jag tror kan avskräcka många.
Men såklart, vill man ha dunderaction hela tiden så är det ju inget spel som passar riktigt för det är mycket lugnt gameplay med du och din packning à la meditation deluxe vilket jag själv föredrar alla dar i veckan.

Skrivet av Stripe:

Måste fan skaffa en PS5. Det första spelet var helt magiskt. Aldrig spelat något liknande.

Helt klart värt att även uppgradera till Directors Cut om du köper en PS5. 60 fps och ett grafiskt lyft sen en massa förbättringar och extra content.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Helt klart värt att även uppgradera till Directors Cut om du köper en PS5. 60 fps och ett grafiskt lyft sen en massa förbättringar och extra content.

Är det så? Jagar en PS5:a men de är så himla dyra. Prisutvecklingen går år fel håll

Medlem
Skrivet av Stripe:

Är det så? Jagar en PS5:a men de är så himla dyra. Prisutvecklingen går år fel håll

Japp. Vet inte allt de lagt till men bättre flyt och putsad grafik räckte gott och väl för att jag skulle uppgradera👍.
https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2021-death-stranding...

Ja tyvärr så går ju priset helt åt fel håll. Får hoppas att standard-PS5an sjunker lite i pris när Pro-modellen släpps.

Medlem

Det vore verkligen grymt om man hade tyckt att Death Stranding inte blev ohållbart astråkigt efter 15-20 timmar. Visst, det var kul att hänga på sin gubbe mer skrot och grejs att bygga med - åtminstone ett tag - men så otroligt kul är det inte att klättra upp för en brant kulle.

Medlem

Fantastiska nyheter! Får vi ett lanseringsdatum, kanske?

Medlem

Det har uppdaterats med ett event på YoutTube:)

29 september kl. 03:30

Det kommer endast vara på japanska, ingen översättning vid live eventet. Kommer även visas på PlayStation Japan official channel. Jag antar att en textad version kan dyka upp på playstation senare.

Medlem

Snälla visa en jäkla massa gameplay nu! 😍😍😍

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Det har uppdaterats med ett event på YoutTube:)

29 september kl. 03:30

Det kommer endast vara på japanska, ingen översättning vid live eventet. Kommer även visas på PlayStation Japan official channel. Jag antar att en textad version kan dyka upp på playstation senare.

När första spelet visades upp så släppte IGN textad version nån dag senare, man får hoppas det blir samma denna gång. 👌

12
Skriv svar