Stora ryktestråden för "Switch 2"
Nej, men du verkar ju väldigt bestämd i din uppfattning i att detta inte kan vara annat än troll så 99,9% då. Du verkar ju inte kunna ta in någon logik eller förklaring än den du redan bestämt dig för så jag orkar inte dribbla detta mer. Och jag har aldrig sagt att han är 100% trovärdig, bara att jag är öppen för att det mycket väl kan ha hänt och att uppgifterna han lämnat mycket väl kan stämma. Att det finns troll på 4chan är inget bevis för att han är det. Men har som sagt inget vidare bevis så meningslöst att försöka argumentera vidare då det bara är teori mot teori.
Nja, 99,9% skulle jag inte säga, men iaf större sannolikhet att det inte är riktigt än att det är det. Men ja, du tror att det är legit och jag tror inte det, så vi får väl "agree to disagree" så att säga. 🙂
Tycker att alla videos om switch 2 är bara att samla in views och clickbait och falska rykten, är inget mindfulness med sånt. Alla videos här är clickbait och falska rykten. Tycker jag. Så detta blir mitt sista inlägg. Men det spelar ingen roll.
Ja, så är det ju. Det finns sällan något mer att gå på i de här videoklippen än rent önsketänkande. En hel hög med YT-clowner som cashar in views på folk som är beredda att tro på vad som helst för att de är så törstiga på Switch 2-nyheter. Jag kommenterade den totala bristen på källkritik tidigare, men nu har tråden helt gått 4chan-bananas.
Gertzy, jag tycker det är i grunden en kul tråd du skapat.
Och visst kan man spekulera vilt, men det blir nästan lite trollvarning på dig när du argumenterar ilsket mot någon för att hen inte tar ett vagt 4chan-inlägg på allvar. Du måste försöka sålla bättre bland det du rapporterar om, annars framstår du faktiskt lite som ett troll själv. Har du en aning om hur mycket dynga som postas på 4chan varje sekund?
Varför ska någon ta något av det du skriver om Switch 2 på allvar om du bevisligen är beredd att ta in nästan vad som helst i tråden som ett rykte "värt att diskutera", bara för att random anonym internet-tomte påstått att det är så? Tyvärr, men det gör att man inte vill lyssna på dig.
Jag kan själv gå in på 4chan och skriva ett vagt inlägg om Switch 2 nu på typ två minuter, kommer du rapportera om det som ett "möjligt" evidens då också? Snälla, ha lite källkritik och logiskt tänkande kring vad som är rimligt och sprid inte vidare vilket skräp som helst. Hela internet är redan fyllt med lögner.
Och, fan, efter mitt senaste inlägg här hade jag också tänkt att sluta följa tråden. Vet inte varför jag klickade hit igen. 😅 Det här är hur som helst menat i all välvilja, jag hoppas verkligen du tar in det jag skriver och inte ser det som ett påhopp. Jag hade som sagt tänkt ignorera tråden men kommenterar en sista gång främst för alla som bara läser och inte kommenterar, så att kanske åtminstone dem tänker på vikten av källkritik om de fortsätter följa tråden.
Gösses, hur har ni tid samt ork att tjaffsa med varandra undrar jag?
Ot: Vore grymt att få se hur Metroid4 ser ut på Switch 2, hoppas Nintendo visar det när nu deras reveal blir av.
Hela denna tråden bygger ju på fantasier, läser man dom första sidorna så skulle konsolen släppts redan hösten 2023, börjat tillverkas våren 2023 osv, med goda bevis redan då.
Att någon ens klickar på dessa videos.. känns som clickbait och att man upprepar samma saker hela tiden. Räcker att man besöker denna tråd en gång i kvartalet för att se att den tagit sig ett steg fram och två steg tillbaka.
🤣
Ja, så är det ju. Det finns sällan något mer att gå på i de här videoklippen än rent önsketänkande. En hel hög med YT-clowner som cashar in views på folk som är beredda att tro på vad som helst för att de är så törstiga på Switch 2-nyheter. Jag kommenterade den totala bristen på källkritik tidigare, men nu har tråden helt gått 4chan-bananas.
Gertzy, jag tycker det är i grunden en kul tråd du skapat.
Och visst kan man spekulera vilt, men det blir nästan lite trollvarning på dig när du argumenterar ilsket mot någon för att hen inte tar ett vagt 4chan-inlägg på allvar. Du måste försöka sålla bättre bland det du rapporterar om, annars framstår du faktiskt lite som ett troll själv. Har du en aning om hur mycket dynga som postas på 4chan varje sekund?
Varför ska någon ta något av det du skriver om Switch 2 på allvar om du bevisligen är beredd att ta in nästan vad som helst i tråden som ett rykte "värt att diskutera", bara för att random anonym internet-tomte påstått att det är så? Tyvärr, men det gör att man inte vill lyssna på dig.
Jag kan själv gå in på 4chan och skriva ett vagt inlägg om Switch 2 nu på typ två minuter, kommer du rapportera om det som ett "möjligt" evidens då också? Snälla, ha lite källkritik och logiskt tänkande kring vad som är rimligt och sprid inte vidare vilket skräp som helst. Hela internet är redan fyllt med lögner.
Och, fan, efter mitt senaste inlägg här hade jag också tänkt att sluta följa tråden. Vet inte varför jag klickade hit igen. 😅 Det här är hur som helst menat i all välvilja, jag hoppas verkligen du tar in det jag skriver och inte ser det som ett påhopp. Jag hade som sagt tänkt ignorera tråden men kommenterar en sista gång främst för alla som bara läser och inte kommenterar, så att kanske åtminstone dem tänker på vikten av källkritik om de fortsätter följa tråden.
Tack, otroligt bra skrivet! Jag har själv följt denna tråden ett tag, men kommer sluta följa tråden nu.
Redigerat bort delar av inlägget som citerade ett borttaget inlägg // uberpwange
Att någon ens klickar på dessa videos.. känns som clickbait och att man upprepar samma saker hela tiden. Räcker att man besöker denna tråd en gång i kvartalet för att se att den tagit sig ett steg fram och två steg tillbaka.
Jag är väldigt noggrann med att undvika att kolla på videorna, annars tar det inte lång tid innan Youtube fyller upp halva rekommendationerna med sånt här. Vill ju inte mötas av ett halvdussin "OMG BIGGEST LEAK EVER"-videor varenda dag liksom.
De väldigt få gångerna (typ 2-3 gånger sedan trådens start?) jag velat dubbelkolla nånting i en video har det skett i ett privat fönster, och innehållet har aldrig direkt varit imponerande. Det är om inte annat ett effektivt sätt att snabbt lära sig vilka åtkommande youtubers som säkert kan ignoreras
Själva tråden i sig är ett underhållande sätt att följa ryktescirkusen, men jag utgår från att minst 95% av alla rykten är rent önsketänkande eller gissningar som inte är baserade på faktiska läckor. Se det som underhållning och ta det inte alltför seriöst är mitt generella tips.
Alla som tjafsar och säger att dom ska sluta följa tråden.
Tack och hej och gör det då.
så kan vi återgå utan tjafs.
Hela denna tråden bygger ju på fantasier, läser man dom första sidorna så skulle konsolen släppts redan hösten 2023, börjat tillverkas våren 2023 osv, med goda bevis redan då.
Finns många videos också där läckorna stämt. Chip som använts från Nvidia, DLSS, spel som är väldigt troligt att dom kommer till Switch 2, patent, directs, directs som flyttats bak för att reveala Switch i september eller oktober, dokumenten som talar för lansering Mars/April, manufacturing/assembly etc.
Det finns en del rykten från dessa videos som ser ut att vara högst aktuella och korrekt. Dessutom av källor som haft rätt tidigare i sina leaks. Sen så är inte alla läckor och rykten S eller A klassade. Men det brukar framgå rätt tydligt i videon att man ska ta dom med ett stort lass salt.
Tråden heter stora ryktestråden av en anledning inte stora faktatråden. Tycker Gertzy gör ett fantastiskt jobb!
Alla som tjafsar och säger att dom ska sluta följa tråden.
Tack och hej och gör det då.
så kan vi återgå utan tjafs.
Tack! Hur är det det sägs... "This is not an airport, you don't have to announce your department".
Nu förvandlas tråden till klagomur igen och folk använder den bara för att skriva ned mig. Detta är en ryktestråd inte Bloomberg. Jag är inget troll för att jag rapporterar om vad tråden handlar om: rykten. Tycker en det är en välkommen att lämna bättre rykten och uppgifter själv. Annars är det bara meningslöst klagande som inte bidrar med någonting förutom irritation. Ni förstör bara tråden med ert klagande (ej den citerade utan alla ovan) så det är ni som är trollen här - speciellt som ni bara kommer in för att skriva hur värdelös tråden och innehållet är och att ni ska sluta besöka tråden just därför. Är det allt ni har att tillföra är ni verkligen varmt välkomna att göra så för jag orkar inte med allt bråk när det jag egentligen vill är att kunna samlas kring hype, förväntan, rykten och bara ha roligt. Inte bråka och få krav på mig om att hålla akademisk och journalistisk högnivå. Det är inte vad den här tråden handlar om, och jag rapporterar om vad jag vill. Det handlar inte om att trolla utan om att ha kul. Youtube, 4chan, whatever. Jag kommer fortsätta skriva kring det. Trovärdighet 10 eller 90% är inte lika viktigt. Är det det för dig är det som sagt inte tråden för dig och bara att sluta besöka utan att provocera och bråka helt i onödan.
Och detta är ett svar till alla på denna sidan av tråden, orkade inte citera alla bara så detta är ingen attack på Molotov - bara för att förtydliga alltså. Blir bara trött på denna våg efter våg av onödigt klagande och försök till att forma tråden till vad ni vill ha istället för att acceptera vad ni får. Och det är som jag tidigare nämnt inte obligatoriskt att besöka denna tråden om ni inte gillar innehållet men förvänta er inte att den kommer formas efter er.
Finns många videos också där läckorna stämt. Chip som använts från Nvidia, DLSS, spel som är väldigt troligt att dom kommer till Switch 2, patent, directs, directs som flyttats bak för att reveala Switch i september eller oktober, dokumenten som talar för lansering Mars/April, manufacturing/assembly etc.
Det finns en del rykten från dessa videos som ser ut att vara högst aktuella och korrekt. Dessutom av källor som haft rätt tidigare i sina leaks. Sen så är inte alla läckor och rykten S eller A klassade. Men det brukar framgå rätt tydligt i videon att man ska ta dom med ett stort lass salt.
Tråden heter stora ryktestråden av en anledning inte stora faktatråden. Tycker Gertzy gör ett fantastiskt jobb!
Tack! Precis! Många videos har bra källor (som jag ofta skriver in och länkar till för att underlätta för besökarna av tråden att kunna ta ställning till källmaterialet själva) men minst lika många bygger på betydligt svagare uppgifter. Men det överlämnar jag till läsaren att bedöma och ingenting jag sållar ut på grund utav "källkritik och logiskt tänkande" utan det överlåter jag till läsaren.
Mycket bra poäng! Nej, detta är ingen faktatråd (även om det är väldigt spännande med rykten som är välgrundade och mer substantiella än mycket annat) och det är rätt uppenbart att en borde ha med sig ett badkar med salt varje gång en besöker tråden. Jag har förklarat detta tidigare, och att folk fortfarande inte får in det i sina huvuden utan måste komma in och klaga och spy galla över tråden istället för att bidra med någonting själva är rätt beyond me. Verkar bara vara du kvar som tycker jag gör någonting av värde här så börjar fundera på att sluta skriva här faktiskt. Verkligen inte roligt längre att följa rykteskvarnarna när det bara bemöts av gnäll, bråk och försök till provokation. Folk verkar gå in här för att bråka istället för att bidra med någonting av värde.
Detta är en ryktestråd inte Bloomberg. Jag är inget troll för att jag rapporterar om vad tråden handlar om: rykten. Tycker en det är en välkommen att lämna bättre rykten och uppgifter själv.
Så... Om man har synpunkter på vilka vilda rykten som publiceras här ska man "ta fram bättre rykten själv" ... ? Ursäkta, va? That... Makes no sense. 😅
Bortsett allt annat blev det ju en diskussion nu för du postade en random 4chan-kommentar och dessutom blev duktigt irriterad när någon hade mage att ifrågasätta källan. Hade du svarat med "lol ja 4chan är inte direkt pålitliga men hoppas det stämmer" så hade nog ingen brytt sig, men du fortsatte argumentera emot precis som att det finns en promilles chans att det är äkta och inte vanligt trollsnack. I den verkliga världen är det den som sprider rykten som har bevisbördan, du kan inte kräva att någon ska "motbevisa" en 4chan-kommentar.
Nåväl, nu har du ju tydligt klargjort i alla fall att du tar in vilka uppgifter som helst i tråden oavsett källa/pålitlighet, så det är väl ärligt åtminstone. Återstår bara för oss andra att ignorera den, då.
Detta blir mitt sista inlägg nu för det här är verkligen inte värt min tid, så kör hårt!
(Jag kanske ska plantera lite Switch-rykten under pseudonym sen så får du lite mer att skriva om, håll utkik efter "SebbeSuperLeaker2000" 😅😂😘)
Så... Om man har synpunkter på vilka vilda rykten som publiceras här ska man "ta fram bättre rykten själv" ... ? Ursäkta, va? That... Makes no sense. 😅
Bortsett allt annat blev det ju en diskussion nu för du postade en random 4chan-kommentar och dessutom blev duktigt irriterad när någon hade mage att ifrågasätta källan. Hade du svarat med "lol ja 4chan är inte direkt pålitliga men hoppas det stämmer" så hade nog ingen brytt sig, men du fortsatte argumentera emot precis som att det finns en promilles chans att det är äkta och inte vanligt trollsnack. I den verkliga världen är det den som sprider rykten som har bevisbördan, du kan inte kräva att någon ska "motbevisa" en 4chan-kommentar.
Nåväl, nu har du ju tydligt klargjort i alla fall att du tar in vilka uppgifter som helst i tråden oavsett källa/pålitlighet, så det är väl ärligt åtminstone. Återstår bara för oss andra att ignorera den, då.
Detta blir mitt sista inlägg nu för det här är verkligen inte värt min tid, så kör hårt!
(Jag kanske ska plantera lite Switch-rykten under pseudonym sen så får du lite mer att skriva om, håll utkik efter "SebbeSuperLeaker2000" 😅😂😘)
Jo, logiken är enkel: istället för att gå in i en RYKTESTRÅD och klaga på att det rapporteras om "dåliga rykten" kan du ju visa vilka trovärdiga och välgrundade rykten du hellre vill se Be the change you want to see, så att säga Men det är uppenbart att ditt enda syfte med närvaron i tråden är att klaga och trolla och inte att bidra så jag vet ju redan att det aldrig kommer hända.
Jag blev inte irriterad på att han ifrågasatte källan, utan hur mycket jag än backade upp ATT DET KUNDE VARA TROLIGT så var han envis och typ "nä jag vet bäst och du har fel för 4chan har bara troll och lögner så det kan (nästintill) omöjligen vara sant" men visst jag kan hålla med om att diskussionen var onödig då vi egentligen var rätt överens om att det kan vara sant - även om vi stod på olika sidor av trolighetsskalan. Men återigen: det var inte att han inte trodde på källan, utan att han så envist och trångsynt tryckte på att han minsann hade rätt och att bara för att det finns troll på sidan så kan ingenting där vara sant. Det var vad irriterade mig. Inte att han ifrågasatte det hela.
Sen känns det rätt märkligt av dig att skriva ned mig och att jag rapporterar på vilken skit som helst bara för att jag i ett av över tusen inlägg rapporterar EN GÅNG från ett inlägg på 4chan. Jag tyckte det var intressant att rapportera om då det rörde EVENTUELLT namn/arbetstitel - som jag skrev flera gånger högst troligen inte är det slutgiltiga namnet (även om det såklart kan vara det) utan i bästa fall en placeholder de använder för att förhindra läcka av riktiga namnet innan officiell utannonsering (som NX var för Switch) eller i värsta fall rent påhitt. Men många inlägg är videos med bra källor från speljournalister med insiderinsyn i spelstudios och industrin i stort och har visat sig stämma så att jag bara skulle rapportera på lösa 4chan troll och ständiga påhitt från Twitter är så långt ifrån verkligheten det bara kan gå att komma. Jag har aldrig (länka gärna om jag minns fel) länkat till en random twitter och försökt få det att framstå som fakta utan vidare källor eller kontext. Så att påstå det är bara verklighetsfrånvänt och ignorant.
Sen har jag tidigare i tråden varit tydlig med att detta är en tråd för högt och lågt, det är en skvallerruta inte DN eller Bloomberg. Men bra att du äntligen förstår det. Men det betyder som sagt inte att jag tar in VAD SOM HELST utan jag sållar rätt friskt ska du veta. Men det ser ni såklart inte så svårt att veta såklart. Men är det bara trippel-bekräftade artiklar en vill ha är detta inte tråden för er och det är väl bra att ni tillslut kommit underfund med det.
Lite sammanfattning för den som vill ha det. Obs: inte nödvändigtvis fakta så ta med nypa salt
Jag är nyfiken på Switch 2 (eller vad den nu kommer heta) och är tacksam för en tråd där man kan läsa om rykten och spekulationer med olika grader av äkthet. Sen är det väl upp till var och en till att sålla bland det som läggs upp i tråden? Efter PS5 Pro besvikelsen så funderar jag på en Switch 2 istället fram till att PS6 släpps
Posta på @Gertzy
Jag är nyfiken på Switch 2 (eller vad den nu kommer heta) och är tacksam för en tråd där man kan läsa om rykten och spekulationer med olika grader av äkthet. Sen är det väl upp till var och till att sålla bland det som läggs upp i tråden? Efter PS5 Pro besvikelsen så funderar jag på en Switch 2 istället fram till att PS6 släpps
Posta på @Gertzy
Ja, jag har den inställningen att jag inte vill sålla bort allt utan det är mer upp till läsaren att avgöra vad den vill göra med informationen och tro på den eller inte istället för att jag ska bestämma det åt er. Jag rapporterar som sagt inte vad som helst, men att låta bli att skriva om någonting bara för att det kommer från en sida där det finns troll och lögner och att det därför inte skulle kunna vara sant för den sakens skull tycker jag inte håller. Och lämnar det hellre till er än mig.
Jo, PS5 Pro blev ju lite av en letdown, i alla fall prismässigt och att skivläsaren (eller stället) inte medföljer - så känns roligare att följa "Switch 2" och hoppas den blir enklare att försvara ekonomiskt.
Tack! Kommer posta för er få som fortfarande kan känna samma underhållning och spänningen i rykteskvarnen som mig!
Sluta då också med att baktala mig och förvränga det jag säger, tack. 🙂
Det har jag ju inte gjort? Du förvränger ju dock ganska grovt vad jag skrivit. " Jag förstår dock inte riktigt varför du verkar vara så övertygad om att ett helt random 4chan-inlägg av en random person är helt 100% trovärdigt?" Det har jag aldrig påstått, utan bara sagt att uppgifterna kan stämma och att plattformen kan ha valts för anonymitet och sen när du inte inte hade mer på det att bråka om gick du vidare och bråkade om exakt procentsats istället och istället för att ta ansvar för ditt eget beteende beskyllde du mig för samma sak. Projicering utan minsta uppbackning. Detta finns att läsa på denna sidan så det är fakta.
Trots att jag bad dig sluta så fortsatte du bråka och citera mig. Vilket gör det rätt uppenbart att du bara är ute efter att provocera och trolla mig. "Då det verkar vara viktigt för dig att ha det sista ordet så tänker jag inte ens svara på detta. 🙂" Du kunde inte bara... inte svara? Nejdå, du var tvungen att bråka och hoppas att jag skulle nappa vidare. Men inte ens när jag ignorerade dig och slutade svara var du tvungen att fortsätta. Så kom inte här och låtsas vara mr perfect eller att det jag beskriver är annat än sådant du skrivit här.
För att tråden inte ska spåra ur helt skickar jag med ytterligare en sammanfattningsvideo så det inte bara är onödigt bråk.
Gertzy gör ett hästjobb och samlar alla möjliga rykten in i denna tråd, helt fantastiskt och bara att applådera! Hade han jobbat som chefredaktör så hade jag förstått om folk gnäller över trovärdigheten i vissa rykten men gertzy är ”bara” en vänlig själ som lägger en himla massa tid på att förse oss med den senaste infon. Det är sedan upp till var och en att vara källkritiska men snälla sluta vara taskiga i onödan. Alla är vi människor
Rensade tråden lite. Håll er till ämnet och sluta tjafsa nu Ni har redan blivit tillsagda för samma typ av beteende tidigare.
Gertzy gör ett hästjobb och samlar alla möjliga rykten in i denna tråd, helt fantastiskt och bara att applådera! Hade han jobbat som chefredaktör så hade jag förstått om folk gnäller över trovärdigheten i vissa rykten men gertzy är ”bara” en vänlig själ som lägger en himla massa tid på att förse oss med den senaste infon. Det är sedan upp till var och en att vara källkritiska men snälla sluta vara taskiga i onödan. Alla är vi människor
Tack! Ja, kan vara bra att komma ihåg att jag inte jobbar för/med Fz på något sätt utan driver tråden på eget bevåg utan redaktionens inblandning eller på uppdrag av dem. Det är bara för höga nöjet skull. Men gillar en inte att följa rykteskvarnarna och att vissa uppgifter är betydligt lösare än andra så går det bra att inte läsa i tråden utan istället följa de mer officiella nyheterna på Fz av redaktionen som är glesare och mindre omfattande men ändå välskrivna och välgrundade.
Samling av spel som förväntas vara på gång för Switch 2!
Tack! Ja, kan vara bra att komma ihåg att jag inte jobbar för/med Fz på något sätt utan driver tråden på eget bevåg utan redaktionens inblandning eller på uppdrag av dem. Det är bara för höga nöjet skull. Men gillar en inte att följa rykteskvarnarna och att vissa uppgifter är betydligt lösare än andra så går det bra att inte läsa i tråden utan istället följa de mer officiella nyheterna på Fz av redaktionen som är glesare och mindre omfattande men ändå välskrivna och välgrundade.
https://youtu.be/UwJ_fI-teZU?si=0e3ETwGs-5nWMyLD
Samling av spel som förväntas vara på gång för Switch 2!
Utan att ha sett videon gissar jag på mario 3d , Zelda, Metroid (3d) ,donkey kong, nytt
Mario kart (dlc legacy pack), fire emblem samt en remake av radiance.
Nintendos spelskatt är verkligen oändlig 😅
Utan att ha sett videon gissar jag på mario 3d , Zelda, Metroid (3d) ,donkey kong, nytt
Mario kart (dlc legacy pack), fire emblem samt en remake av radiance.
Nintendos spelskatt är verkligen oändlig 😅
Har inte heller sett videon!
Men vad tror vi om sportspel? (FC, NHL, Madden osv)
Tredjepartsutvecklare typ Ubisoft? (far cry, Star wars)
Onlineshooters kanske?
Att det kommer komma massor indie och Nintendoutvecklade spel känns supergivet
Har inte heller sett videon!
Men vad tror vi om sportspel? (FC, NHL, Madden osv)
Tredjepartsutvecklare typ Ubisoft? (far cry, Star wars)
Onlineshooters kanske?
Att det kommer komma massor indie och Nintendoutvecklade spel känns supergivet
Efter Wii U var utvecklare skeptiska till att hoppa på Switch-tåget, av förståeliga skäl, men nu står ju de flesta på perrongen och väntar otåligt i år för att få hoppa på. Tredjepartsstödet kommer bli enormt!
Mer predictions!
https://youtu.be/3QbFT4AxMUg?si=UT9lBvZT4rGBLicN
Rykte: utannonsering nu den 19e (som tidigare uppgifter pekat mot) och trailern är 5 minuter lång! Spel som Super Mario, Tekken 8 och Elden Ring kan visas! Joy-con med ir-kamera och Snes-färgade knappar!
En aptitretare med andra ord. 😅
Angående färgen på knapparna, kan det vara en tecken på att namnet ändå blir Super-Nintendo-Switch?
En aptitretare med andra ord. 😅
Angående färgen på knapparna, kan det vara en tecken på att namnet ändå blir Super-Nintendo-Switch?
Ja, det blir nog ingen 50-minuters video med teknisk genomgång och stora spelavslöjanden, utan snabbt kanske visar det nya med uppskalning av äldre Switch-spel och lite snabbt visar titlar som "flyger förbi" och eventuell gimmick. Och ja, förhoppningen ligger ju i att det kan bli en Snes Switch
https://youtu.be/3QbFT4AxMUg?si=UT9lBvZT4rGBLicN
Rykte: utannonsering nu den 19e (som tidigare uppgifter pekat mot) och trailern är 5 minuter lång! Spel som Super Mario, Tekken 8 och Elden Ring kan visas! Joy-con med ir-kamera och Snes-färgade knappar!
Med bara 3 dagar kvar så borde vi ju få någon teaser med tidpunkt eller dylik information. Hur har Nintendo gjort historiskt?
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |