Webhallen avslöjar erbjudanden inför öppningen av nya Stockholmsbutiken
Förvänta er totalt kaos om ni går dit, jag antar att de inte kommer göra bättre ifrån sig än de gjorde i Göteborg.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Förvänta er totalt kaos om ni går dit, jag antar att de inte kommer göra bättre ifrån sig än de gjorde i Göteborg.
Hur var det?
Hur var det?
Finns lite info från deras SweC-tråd:
https://www.sweclockers.com/forum/post/20552273
De kanske har gjort förbättringar, men jag hade inte gått dit långt i förväg och köat i alla fall.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Jag är lite sugen på den där airfryern. Har inte hoppat på airfryer-tåget än så länge.
Då är det dags! Använder min airfryer (Philips) 4-5ggr i veckan. Jäkligt bra pryl.
00:00:02:42
Finns lite info från deras SweC-tråd:
https://www.sweclockers.com/forum/post/20552273
De kanske har gjort förbättringar, men jag hade inte gått dit långt i förväg och köat i alla fall.
Oväntat.. Känns som allting alltid spårar ur när det är såna här kampanjer och premiärerbjudanden. Spelar nog inte så stor roll att det är Webhallen eller killar som är målgruppen, kommer ihåg när HM hade begränsade märkeskläder när dom samarbetade med high fashion, tjejer var ju som galningar för att få tag i något klädesplagg.
Hade varit bättre med nåt lotto-system på deras hemsida för alla användare som är registrerade, man får anmäla sig på 3 produkter, sen får man se huruvida man lyckas vinna chansen att köpa en av dom. Med kanske kravet att man kommer till butiken och hämtar den samma dag eller under helgen.
Hur många butiker har dom nu? Tänker att det är dom som gör att Webhallen inte har så bra priser längre.
De har ju bra mycket färre butiker nu än de hade för några år sedan - då hade de typ 4st bara i Göteborg.
Känns som att det är Komplettifieringen som fortgår och står bakom de tristare priserna snarare än något annat. Samma sak gäller produktutbudet som bara blivit sämre och sämre sedan uppköpet.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Då är det dags! Använder min airfryer (Philips) 4-5ggr i veckan. Jäkligt bra pryl.
Ja, de sägs att det ska va en bra pryl. Har kikat på en riktig fritös också, en sån med inbyggd oljefiltrering. Problemet med en sådan är att jag bor i lägenhet utan central ventilation så kommer lukta frityrolja i flera dagar i hela lägenheten... 😬
Ja, de sägs att det ska va en bra pryl. Har kikat på en riktig fritös också, en sån med inbyggd oljefiltrering. Problemet med en sådan är att jag bor i lägenhet utan central ventilation så kommer lukta frityrolja i flera dagar i hela lägenheten... 😬
Mjo, men du kan göra mer i en airfryer. Går att laga till lite allt möjligt i den. Sen är fördelen att man slipper den feta frityroljan, och hanteringen av den.
00:00:02:42
De har ju bra mycket färre butiker nu än de hade för några år sedan - då hade de typ 4st bara i Göteborg.
Känns som att det är Komplettifieringen som fortgår och står bakom de tristare priserna snarare än något annat. Samma sak gäller produktutbudet som bara blivit sämre och sämre sedan uppköpet.
Så kan det nog vara. Har ingen koll på vem som äger vem längre. Men tråkig utveckling. Handlade nästan bara på Webhallen 15 år sen.
PSN: OAKTHYR
Så kan det nog vara. Har ingen koll på vem som äger vem längre. Men tråkig utveckling. Handlade nästan bara på Webhallen 15 år sen.
Ja, sen sortimentet krympte rejält (köpte en del godis och lite halvudda samlar-/spelprylar ibland när det begav sig) och priserna drog iväg slutade jag också. Nu är det ungefär samma skit som på Komplett (iiglo, Svive och numera även Andersson för hela slanten, ungefär - inte direkt kvalitetsmärken) och priserna och supporten är inget att hurra över längre.
Förändringen för Netonnet är ännu mer märkbar, ett företag som stod på sig rätt hårt innan uppköpet att köra "låga lagerpriser" i stället för massa skitnödiga kampanjer i tid och otid kör nu "superdeals" och kampanjer i bästa Komplett-anda mer eller mindre hela tiden.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.