Snabbkollen – Ska du se Borderlands-filmen?
Hur mycket betalar ni? Jag är inte omöjlig.
Minimum 160 spänn för att täcka biljetten i alla fall, sen kan det väl diskuteras - något som täcker en dryck för att glömma bort den efteråt kan vara rimligt.
Jag kan fixa en biljettkod för 95 kr så blir det något mildare i pris för haveriet. 😂
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Jag kan fixa en biljettkod för 95 kr så blir det något mildare i pris för haveriet. 😂
Ligger någonstans i området 95kr över vad jag är villig att betala för att se den på bio. 😅 Som en del nämnt, kanske en film man slötittar någon seg söndag om den ingår i en streamingtjänst. Men även där ligger den rätt långt ner på priolistan över grejer som hade kunnat vara kul att se.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Det här är alltså biljettstatusen för Sveriges näst största stad i morgon, ja mängden biljetter kvar alltså.
Från och med fredag (en vecka efter premiären) går den enbart en gång om dagen, i en mindre salong i en av två Filmstaden-biografer (den på Biopalatset med 96 platser). På lördag är det faktiskt 2st biljetter sålda. Sanslöst vad de måste förlora pengar på att överhuvudtaget köra den på bio alls.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Ja. När den kommer ut på streamingtjänst. Blir förmodligen istället att se nya Alien-filmen
Exakt så. Borderlands via Stream. Alien: Romulus på Bio.
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Självklart kommer jag se den.... När den kommer till en streaming tjänst!! Gillar quirky humor och klichéer i filmer... Jag ser en actionfilm för att bli underhållen med meningslös action och våld. Gillar Kevin Hart och hans humor.. Pang Pang....
-- Alla Tycker Vi Olika --
Alltså, jag TRODDE jag skulle se den på stream någon dag, men efter att ha följt länken i artikeln och läst kommentaren "Regissören Eli Roth har flera våld- och splatterfyllda alster på sin meritlista, något som man här missar att ta tillvara på. Kiss- och bajshumorn har visserligen överlevt... " så har jag rätt svårt att se det hända. Trodde inte det kunde vara SÅ illa :/