Diskutera – Vilka spel ser du mest fram emot i höst?
Givet köp
Astro Bot
Diablo IV: Vessel of Hatred (via gamepass)
Call of Duty: Black Ops 6 (via gamepass)
Stalker 2: Heart of Chornobyl
Försiktigt hoppfull
Star Wars Outlaws
Test Drive Unlimited Solar Crown
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
Indiana Jones and the Great Circle
Kanske
Warhammer 40,000: Space Marine 2
Assassin's Creed Shadows
Kommer nog inte bli brist på spel i höst för min del iaf
S.T.A.L.K.E.R 2, helt klart. Är dock orolig att det kommer vara rätt trasigt när det släpps
Annars ser jag mycket fram emot Black Myth Wukong också
Behöver inte vara orol7g för det kommer inte att släppas i år
I got an offer you cant refuse!
Jag kunde inte nämna ett enda, så kommentarerna fick rädda mig. Age of mythology låter intressant, jag spelade originalet väldigt mycket. Annars har jag nog inget som jag är sugen på. Året kommer att handla om de spel jag kör för närvarande och det content som släpps. Om det nu är base building som kommer(i år) i Elite Dangerous så är det definitivt det som jag ser fram emot mest av allt.
Det är mest DLC som jag ser fram emot fram till årsskiftet. Starfield DLC, D4 Expansion, Rogue Trader DLC, Grim Dawn expansion osv. Vid årsskiftet så kommer Trails through Daybreak 2 som jag verkligen ser fram emot.
Säkert något jag missat ska släppas som jag kommer hypa över framåt dock. Men innan dess har jag en välfylld backlogg att njuta av så jag känner ingen stress.
Nu kör jag Avatar Sky breaker och framåt blir det:
Star Wars Outlaws
Age of Mythology Retold
Astro Bot
Warhammer 40.0000 Space Marines 2
Silent Hill 2
Assassin's Creed Shadows
STALKER 2
Metro Awakening
Starfield Shattered Space
Julafton varje månad 2024 ser ut att bli ett bra år 😊🔥
Främst The War Within! WoW har gått från klarhet till klarhet på senare tid. 😊
Space Marine 2 suktar jag efter en hel del också, men det är förmodligen till viss del pga besvikelse kring hur Helldivers har utvecklat sig. Det är naturligtvis inte ett byte rakt av vad gäller spel och genre, men det är nära nog för offentlig verksamhet.