Svenskutvecklade Fellowship är som ett MMORPG:s end-game utan all grinding
Är verkligen inte detta jag ser som end game i ett MMO spel. För mig är det 50 spelare som gör något tillsammans. Bossar, Map metas, Raids m.m.
Hard pass från min sida.
Lvla tycker jag är en av de roliga aspekterna och vara i en värld med massvis av människor och att röra sig i en öpen värld. Tror de tar bort något av det bästa av MMORPGs. När man levlar skapas det också någon slags längtan. Att börja med end game är som att böraj i fel ände. Kanske passar några
MMO endgame är väl det tråkigaste i hela världen?
De borde beskriva värdien av det jag gör, istället för att beskriva vad jag gör.
"As you defeat bosses you get access to higher difficulties" Beskriver varje spel i mannaminne. Varför vill jag defeata bosses? för loot? det vill säga... grinding?
Alltså kallas inte den här genren "Dungeon crawler"?
Fattar inte varför man ska jämföra med mmorpg eller hitta på en ny term. Tycker att det ser intressant ut men själva marknadsföringen är ganska kass.
Tänkte samma sak XD
Dessutom - när man (enbart) slår bossar för att få bättre gear/stats är det väl också en form av grind förr eller senare.
Observera att detta inte är ett MMO utan bara ett MO. Så att jämföra det med ett är lite fel... Ska bli intressant hur dom lyckas få folk att fastna utan en riktig förklaring för varför man skall göra saker och ting i de olika grottorna utan backstory direkt. Här är du och din grupp, kötta er igenom denna grotta och besegra slutbossen... okeY?
1# FZ Troll
Observera att detta inte är ett MMO utan bara ett MO. Så att jämföra det med ett är lite fel... Ska bli intressant hur dom lyckas få folk att fastna utan en riktig förklaring för varför man skall göra saker och ting i de olika grottorna utan backstory direkt. Här är du och din grupp, kötta er igenom denna grotta och besegra slutbossen... okeY?
Jag har spelat wow i perioder (långa) sedan det släpptes. Tror jag känner tre pers totalt som bryr sig om wows historia och vad man egentligen gör i respektive dungeon. gameplay>resten
1338 - One Step Above