Röstskådespelarna i Dragon Age: The Veilguard har avtäckts

Robot
Röstskådespelarna i Dragon Age: The Veilguard har avtäckts

Inklusive fyra olika för huvudkaraktären Rook.

#Bioware, #Dragon-age-veilguard


Medlem

Nämen! Ingen Troy Baker! Vafalls!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

Nämen! Ingen Troy Baker! Vafalls!

Fantastiskt att slippa honom!

Medlem

Noll hype här för Veilguard, trots att jag anser DA:O vara en av alla tiders bästa rpg.

Medlem
Skrivet av Kefka88:

Noll hype här för Veilguard, trots att jag anser DA:O vara en av alla tiders bästa rpg.

Samma här. Tappade intresse med tvåan.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

Ehh, vadå avtäckas?? nåt speciellt här?

Medlem

Hard pass!
Ytterligare en spelserie som tagit vänstersvängen ut i blåbärs-riset.

Medlem
Skrivet av Starscream:

Hard pass!
Ytterligare en spelserie som tagit vänstersvängen ut i blåbärs-riset.

Kan du förklara det för en som bara har spelat originalet?

Medlem

Blivit riktigt taggad på detta! Kommer bli en fin rollspels höst/vinter med allt som kommer ut

Medlem
Skrivet av Starscream:

Hard pass!
Ytterligare en spelserie som tagit vänstersvängen ut i blåbärs-riset.

Till och med röstskådespelarna är ju strikt utvalda baserat på ras, kön och sexuell läggning.


signatur

Memento Mori

Medlem

Inte så höga förväntningar och bryr mig än mindre om vilka röstskådisar som gör rösterna bara dom gör det bra. Men efter 2an o 3an har man inte några som helst förväntningar även om det man sett från Veil verkar fantastiskt. Älskar färgarna och grafiken. Svårt att göra en DA:O igen dock.


signatur

1# FZ Troll

Skrivet av robbis:

Inte så höga förväntningar och bryr mig än mindre om vilka röstskådisar som gör rösterna bara dom gör det bra. Men efter 2an o 3an har man inte några som helst förväntningar även om det man sett från Veil verkar fantastiskt. Älskar färgarna och grafiken. Svårt att göra en DA:O igen dock.

Skillnaden är väl att man inte har försökt göra en DA:O efter typ, DA:O. För mig verkar det som man har försökt göra DA till ungefär Mass effect men fantasy.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Skillnaden är väl att man inte har försökt göra en DA:O efter typ, DA:O. För mig verkar det som man har försökt göra DA till ungefär Mass effect men fantasy.

Nej och det är synd att dom förstört det såpass... 2an var ju katastrof! Och 3an vill jag inte ens prata om...


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Ser fram emot många timmar med det här gänget, är en kompetent samling.

1
Skriv svar