Första riktiga gameplay-titten på skräckspelet A Quiet Place: The Road Ahead

Robot
Första riktiga gameplay-titten på skräckspelet A Quiet Place: The Road Ahead

Smyg fram för att undvika blinda utomjordingar med bra hörsel.

#A-quiet-place-the-road-ahead, #Stormind-games


Medlem

Ser riktigt lovande ut, speciellt för att vara en film adaption.

Medlem

Tack Jesus. Du har nåtts av mina böner för ett Alien: Isolation 2.

Detta ser sjukt mäktigt ut och blir ett givet köp. Utsökt grafik och atmosfär. Jag drägglar av längtan..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Ser riktigt bra ut! Älskade Alien Isolation så det här blir ett givet köp


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Kan ju inte bli sämre än den ofantligt korkade och urfåniga filmen, i alla fall! Visst att man är en Jim Halpert-fanboy men neaaeeejjhhh.

Medlem

Tänk Gordon Freeman i detta spelet.

Medlem

Hade aldrig vågat vr men hade gärna sett att det kommer dit också.

Medlem

Verkar bli lyckat detta! Fantastisk grafik och mycket lovande ljud. Jag fick rysningar under flera sekvenser.

Skrivet av nils45:

Tänk Gordon Freeman i detta spelet.

Vi kan allt drömma...

Geeks Gaming
Skrivet av CARTMAN:

Tack Jesus. Du har nåtts av mina böner för ett Alien: Isolation 2.

Haha första jag tänkte på med! Nu ska vi se hur många år det tar för mig att spela klart detta 😂

Medlem

Min typ av spel ser jag fram emot:)

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Kan ju inte bli sämre än den ofantligt korkade och urfåniga filmen, i alla fall! Visst att man är en Jim Halpert-fanboy men neaaeeejjhhh.

Den här videon tog typ upp allt jag störde mig på, på ett väldigt underhållande sätt.

https://youtu.be/AjFdjG2V_zc?si=v5O_hHwgIDIy7IOq

1
Skriv svar