Se ett helt uppdrag från Star Wars Outlaws

Robot
Se ett helt uppdrag från Star Wars Outlaws
Gen
Medlem

Underligt sätt att marknadsföra spelet på. Att YT kompression förstör är en sak, men i ärlighetens namn kändes det som att spelet kördes på en Xbox Series S. En hel del effekter kändes dessutom mycket utdaterade tex vatten rippel när hon går i Sarlaccens innandöme, partikeleffekterna när hon landar i sanden, damm mot ljus osv.

Medlem

tycker spelet ser helt okej ut. men jag väntar tills recesionerna är ute innan jag bestämmer om jag ska köpa eller inte

Medlem

Ser mycket bättre ut än tidigare förhandsvisningar, men ser fortfarande inte ut att vara särskilt intressant.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Såg mycket sämre ut än vad jag förväntade mig, blir inget köp.

Medlem
Skrivet av Gen:

Underligt sätt att marknadsföra spelet på. Att YT kompression förstör är en sak, men i ärlighetens namn känndes det som att spelet kördes på en Xbox Series S. En hel del effekter kändes dessutom mycket utdaterade tex vatten rippel när hon går i Sarlaccens innandöme, partikeleffekterna när hon landar i sanden, damm mot ljus osv.

Ubisoft vill säkert sälja detta på alla plattformar inkl Sega Gamegear så, det hade säkert kunnat se bättre ut.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

LOL vid 6:15 när granaten exploderar.
Som sagt tidigare, Jedi Survivor var ett bra spel, men det här känner jag inget intresse för överhuvudtaget. Hoppas ni väger dessa spel motvarandra.

Medlem

Verkligen inte sugen efter det där =/

Medlem

Oj. Snygg statisk grafik men extremt lågbudget effekter.
Och jag skulle vilja säga extremt generisk gameplay också.

Medlem

Trist gameplay egentligen, inget vi inte sett innan direkt, tror inte ens star wars miljön räddar detta.

Medlem

Känns väldigt mycket FarCry 6... istället för krokodilen så har hon en rymdödla. Hela upplägget känns rätt FarCry, en öppen värld med väldigt statiska (och alltid supergeneriska) uppdrag som man tar från olika personer.

Medlem

Nej tack. Disney fortsätter att förstöra mina barndoms-minnen. Allt Disney, diskar jag.

Medlem

Det ser inte färdigt ut.

Jag köper inte det här, såg ganska tråkigt ut.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Tomb Raider i rymden på ett lite dåligt sätt...? Ptjaa på rea kanske.

Medlem

Som jag sagt tidigare, ett typiskt 7/10 spel. I reabacken för 50% är det nog värt att spela.

Medlem
Skrivet av Maggot:

Nej tack. Disney fortsätter att förstöra mina barndoms-minnen. Allt Disney, diskar jag.

Förklara gärna hur Disney (nu visserligen Ubisoft) förstör OT (mer än vad George Lucas någonsin gjort) genom att släppa helt fristående spel eller serier som inte ens nuddar på din "barndomsminnen". Genuint intresserad hur ni "fans" tänker.

Medlem

Nog kul för 7-11 åringar och lagom svårt för den massan, men detta ser helt blasé ut!

Medlem
Skrivet av Gen:

Underligt sätt att marknadsföra spelet på. Att YT kompression förstör är en sak, men i ärlighetens namn kändes det som att spelet kördes på en Xbox Series S. En hel del effekter kändes dessutom mycket utdaterade tex vatten rippel när hon går i Sarlaccens innandöme, partikeleffekterna när hon landar i sanden, damm mot ljus osv.

Jag reagerade på det också. Det är ju ungefär samma avancerade vattensimulering som i Morrowind. Eller kanske värre för som jag kommer ihåg det blev det i alla fall små svallvågor eller rippel eller vad det heter efter en när man gick i vatten.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Ubi-formulan lyser starkt i det här spelet ser jag... Att de inte vågar göra något annorlunda någon gång, det spelar tydligen ingen roll om det är Massive, Ubi Montreal eller någon annan av deras studios.

Medlem

Detta såg både tråkigt och dåligt ut.

phi
Medlem

Ser ärligt talat inget vidare ut och om det var det "bästa" de kunde visa upp så här tätt inpå release så det är bekymmersamt.

Medlem

Hennes ansiktsanimationer var undermåliga som bäst, hon slår hårdare än en blaster, grafiken var inte särskilt bra. Det känns daterat i spelmekanik.


signatur

I drank what?

Medlem

Som vanligt ett jävla gnäll!...

Det här ser otroligt bra ut, bästa Star Wars:et på länge!.


signatur

VIRK1

Medlem

Jag tycker vissa saker ser jätte bra ut. Grafik stilen är lite cartoony och jag gillar det men vissa effekter behövs fixas till. Explosionerna från granat vapnet var inte bra alltså. Det var riktigt b tyvärr. Var fps lag när det blev mer action och mer saker hände samtidigt. Hoppas detta var en early build gameplay och det vi får är bättre

Medlem

Tror detta är en äldre version. Jag pausade vid 6:21 på 0.25 video hastighet och bilden får tala för sig själv.


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hennes ansiktsanimationer var undermåliga som bäst, hon slår hårdare än en blaster, grafiken var inte särskilt bra. Det känns daterat i spelmekanik.

Måste faktiskt hålla med dig (inte dina Mary Sue-kommentarer om huvudrollen, som vi redan diskuterat ad nauseam), den här videon sänkte tyvärr alla mina förväntningar rejält. Spelet ser gammalt och oroväckande lågbudget ut. De har ju inte ens orkat blenda animationerna när hon kliver av sin speeder och spelaren får kontroll. Ska man behöva sitta och se på det där "pop:et" varje gång kommer jag äta upp mitt skägg av ren frustration.

Skribent
Skrivet av Morricone:

Tror detta är en äldre version. Jag pausade vid 6:21 på 0.25 video hastighet och bilden får tala för sig själv.

<Uppladdad bildlänk>

Kanske, men varför släppa gameplay från en äldre version såhär nära release? Är det äldre gameplay brukar det även stå extremt tydligt i trailern för att man inte ska få fel uppfattning om spelet.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Kanske, men varför släppa gameplay från en äldre version såhär nära release? Är det äldre gameplay brukar det även stå extremt tydligt i trailern för att man inte ska få fel uppfattning om spelet.

Många ställer samma fråga, det är ologiskt men då många reagerade över denna 10 minuters gameplay och tyckte det ser opolerat ut. Explosionen som uppstår runt 6:18-6:22 ser dåligt gjord ut, exempelvis.

Källa: https://www.gamepressure.com/newsroom/new-gameplay-from-star-...


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

Några av animationerna i ansiktet såg verkligen kassa ut. För att inte tala om explosioner, rök och annat som ser ut att ha typ 10 fps? Hoppas även många texturer ser bättre ut i spelet än vad de gjorde i videon.

Blir ett köp oavsett, men jag hoppas innerligt att det ändå ser bättre ut än vad det gjorde i videon.

Edit: I denna videon ser allting mycket mycket bättre ut, även animationerna i ansiktet i slutet på klippet:
https://www.youtube.com/watch?v=Q2dKymmwDa4

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Jag tycker vissa saker ser jätte bra ut. Grafik stilen är lite cartoony och jag gillar det men vissa effekter behövs fixas till. Explosionerna från granat vapnet var inte bra alltså. Det var riktigt b tyvärr. Var fps lag när det blev mer action och mer saker hände samtidigt. Hoppas detta var en early build gameplay och det vi får är bättre

Kolla när hon går i vattenpölarna i grottan. Ser riktigt illa ut. Varför visar dom det här? Så kan det väl ändå inte se ut vid release? Ser ut som något från xbox360 eran

12
Skriv svar