Allt om spelsommaren 2024

Robot
Allt om spelsommaren 2024

Håll koll på alla stora spelshower i sommar.

#2024, #spelsommar

Fragtjuv

Fantastiskt! Älskar de här showens under sommaren. Kanske kan man se något tillsammans med FZ?

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

R.I.P E3, men här finns det massa events att se fram emot ändå 🙏

Medlem

Det här är så jäkla fint med FZ. Man får all info samlad och slipper leta rundor. Tack!

Redaktör
Skrivet av Joe Swallows:

Fantastiskt! Älskar de här showens under sommaren. Kanske kan man se något tillsammans med FZ?

Det lär du kunna göra.

signatur
Medlem

Ni missade kanske den viktigaste som ni själva skrivit om innan... Triple-I

10 april klockan 18.00

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Känns så tråkigt med hur Bethesda har betett sig. Jag ställde klockan efter deras presentationer förut, men efter det senaste så har jag gett upp. Har väldigt låga förväntningar på Skyrim-uppföljaren och.. ja. Att säga farväl till en favoritutvecklare efter snart 20 år känns riktigt tråkigt. RIP min gamla trotjänare och mitt luftslott.

signatur

Allt har en ände. Och korven den har två.

Medlem

Sommaren kommer att bli så bra för mig när det gäller Coop spel både Helldivers 2 Sea of Thieves och Grounded. Och det är väldigt trevligt att dom båda Xbox spelen kommer uppgraderade och klara till PS5.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det lär du kunna göra.

Det är det bästa!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Undrar om FZ redaktionen besöker och rapporterar live ifrån Farmcon?

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Det borde dom verkligen

Redaktör
Skrivet av Iceman88:

Well, jag är uppväxt i en by som heter Koberga så de tror nog att jag är överkvalificerad.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Well, jag är uppväxt i en by som heter Koberga så de tror nog att jag är överkvalificerad.

Överkvalificerad, tja kanske det.
Undrar hur man ska översätta det till tyska eller engelska.

Intressant då de har evenemanget på fendt forum eller vad det hette.
Skulle tro att mycket liten del av de som besöker Farmcon p.ga. FS är potentiella kunder för traktorer i fler miljoner kronors klassen.
Entusiaster är de säkert.

Var på ett företags besök för ett år sedan eller något, en mindre maskin tillverkare i Finland, som har en av deras stor säljare med i FS.
Jag frågade om det är de som frågat Giants om de får med vissa maskiner i nästa spel, eller om Giants frågade dem.
De berättade att det var Giants som kontaktade dem om, de deras produkter får vara med och om de får designar/ritningar för att designa dem i FS.

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Överkvalificerad, tja kanske det.
Undrar hur man ska översätta det till tyska eller engelska.

Intressant då de har evenemanget på fendt forum eller vad det hette.
Skulle tro att mycket liten del av de som besöker Farmcon p.ga. FS är potentiella kunder för traktorer i fler miljoner kronors klassen.
Entusiaster är de säkert.

Var på ett företags besök för ett år sedan eller något, en mindre maskin tillverkare i Finland, som har en av deras stor säljare med i FS.
Jag frågade om det är de som frågat Giants om de får med vissa maskiner i nästa spel, eller om Giants frågade dem.
De berättade att det var Giants som kontaktade dem om, de deras produkter får vara med och om de får designar/ritningar för att designa dem i FS.

Det är ju miljontals spelare i farmingcommunityt som är taggade på att FS25 antagligen kommer släppas. Är lätt årets spelhändelse för mig.
Låter som att alla streamers kommer åka dit också. Synd bara att det är mycket som är på tyska.

1
Skriv svar