14 spel, 30+ minuter – Se Playstation-show i natt!

Robot
14 spel, 30+ minuter – Se Playstation-show i natt!

Spelsommaren sparkar officiellt igång med ett State of Play.

#playstation, #playstation-4, #playstation-5, #state-of-play


Medlem

bloodborne PC pls

Medlem

Några spekulationer, jag tror inte vi kommer få se några superstora nyheter. Jag tror att Insomniac Games kan stå för det största spelet. Enligt tidigare läckt roadmap jobbar de på flera marvel spel just nu. Venom kan komma 2025. Tyvärr inget nytt Ratchet & Clank på flera år.

Bluepoint Studios (senast Demon's Souls) jobbar på ett nytt IP - det var fyra år sedan de släppte något så det kan vara dags för ett spelsläpp under 2025.

Housemarque (senast Returnal) jobbar på något nytt men kanske lite tidigt att släppa något 2025?

Önsketänkande att Naughty Dog presenterar ett nytt Uncharted. Kommer givetvis inte hända men man kan drömma.

Medlem

Lite spekulation. Astro Bot känns givet nu, men PS5 Pro blir nog inte av tyvärr. Men ska de hålla event i September också visas den nog där.

Skribent

Jag har låga förväntningar, vilket gör att jag slipper bli besviken.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Jag har låga förväntningar, vilket gör att jag slipper bli besviken.

Ja man brukar inte tappa hakan direkt av dessa state of play ...

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Jag har låga förväntningar, vilket gör att jag slipper bli besviken.

Jag blir nöjd bara de visar Spider-Man 2-DLC! Resten ser jag som bonus.

Medlem

Förmodad läckt lista för den som är intresserad. Hur väl den stämmer återstår att se så klart.

Lägger i spoilertag:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skribent
Skrivet av Gertzy:

Jag blir nöjd bara de visar Spider-Man 2-DLC! Resten ser jag som bonus.

Jag vågar inte hoppas.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Förmodad läckt lista för den som är intresserad. Hur väl den stämmer återstår att se så klart.

Lägger i spoilertag:

Phantom Blade Zero verkar awesome så ser mer än gärna mer från det! Until Dawn PS5 hoppas jag får datum till! Borde vara nära? Skön lista ändå.


signatur

00:00:02:42

Medlem

Vågar man hoppas på ny trailer på Light No Fire, i samband med att de bekräftar det till PS5?

Medlem
Skrivet av Fezk:

Förmodad läckt lista för den som är intresserad. Hur väl den stämmer återstår att se så klart.

Lägger i spoilertag:

Känns rimligt. De sparar nog de stora kanonerna till den ryktade annonseringen av Ps5Pro i September.

Medlem

Hoppas man får se nått till PSVR2 som man inte sett tidigare.
Kanske gameplay på Aliens spelet om den där listan som "läckt" stämmer.
Hoppas Astrobot spelet har vr stöd.
God of war PC blir kul, kan man fortsätta äventyret.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kan man hoppas på knack 3? 😅

Medlem

KINGDOM HEARTS 4 OCH JAG SLÄNGER PLÅNKAN I USB PORTEN.

Mer rimlig förhoppning är väl until dawn och möjligen bloodborne till PC/Remake till PS5

Medlem

Vill gärna ha remakes på Ratchet and Clank-spelen inklusive Sly-spelen.

Medlem

10 minuter ägnade till nån generisk ADD zoomer shooter, grejt.

Medlem

Det var flera intressanta Souls-liknande spel. Mysigt!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Någon som vill köpa mitt playstation?

Medlem

Astro Bot såg grymt ut. Synd att det släpps i September bara, hade varit perfekt att spela nu i sommar.

Medlem

Jaha, det var fjuttigt.

Medlem
Inaktiv

Bästa spelet va Monster Hunter Wild, o det kommer jag spela på PC

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Astro Bot såg grymt ut. Synd att det släpps i September bara, hade varit perfekt att spela nu i sommar.

Var lite besviken på att det inte var ett PSVR2-spel (eller hade stöd åtminstone) får se om det är något för mig. Var kul som konsol-tech-demo men som fullspel vet jag inte.

Såg grymt ut!

Ett spelens Crouching Tiger Hidden Dragon? Sign me up!

Känns lite som en take på originalspelet snarare än en trogen återskapning? Kan bli bra ändå. Får se mer snart antar jag. Men kul med datum äntligen!

Trodde nästan det var ett nytt Onimusha men I take it!

Spelade aldrig på PS4 så ska ta igen detta nu tänkte jag! Ser riktigt grymt ut och tror det är något för mig! Kommer till PC också för er som är sådana.

Inte spelat denna men gillar ju Diablo så tror jag kan uppskatta denna också! Ser grymt ut!

Vet inte om jag skulle våga spela Alien VR men ser riktigt grymt ut! En dag kanske.

I hopp och väntan på att de släpper Skyrim VR för PSVR2 verkar denna underlätta tills dess!

Ser trevligt ut!

Allt som allt en av de bättre State of Plays senare åren imo. Lite besviken på att de inte visade något Spider-Man 2 DLC men kanske kommer senare till den planerade showcasen i September och visas upp med PS5 Pro? Drömma går ju!

Medlem

Ballad of Antara....gåshud! Ett sjukt soulslike som det verkar. Bara detta räckte! Men sen fick vi monster hunter och astrobot också!! Så nöjd! SAMT POE2 !!! asså hur fett ser det ut!


signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

FM-guru
F.d. Sisyr

Rätt trevlig State of Play.

Medlem

2 PSVR2 spel, klagar inte det var iaf förata gången vi fick se gameplau på dessa 2 spel.
Aliens var väll dock 10 sekunder 😄

Behemoth verkar grymt.
Skydance gör polerade spel även fast jag personligen tappade intresset i saints and sinners ch2


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

2 PSVR2 spel, klagar inte det var iaf förata gången vi fick se gameplau på dessa 2 spel.
Aliens var väll dock 10 sekunder 😄

Behemoth verkar grymt.
Skydance gör polerade spel även fast jag personligen tappade intresset i saints and sinners ch2

Bättre än inget, båda såg trevliga ut! Men hade nog behövts 3-5 till! De måste satsa mer imo!

Medlem

Astro Bot det sista av showen var den bästa också.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

12
Skriv svar