20.00 ikväll – Kingdom Come-studion visar sitt nya spel
IGN råkade lägga upp en teaser för en kort stund som visar spelet och release.
https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/s/eNKyPMVYkH
Är det inte okej så ber jag om ursäkt
Switch, PC och Dödsmetall.
IGN råkade lägga upp en teaser för en kort stund som visar spelet och release.
https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/s/eNKyPMVYkH
Är det inte okej så ber jag om ursäkt
Jag förlåter dig i alla fall
Ska bli kul att se det med högre upplösning och bättre kvalité.
Spoiler från länken:
Men hade verkligen inte tror det skulle bli en direkt uppföljare.
ÄNTLIGEN! SOM JAG VÄNTAT! KCD är nummer ett på min lista genom alla tider (har tom två tatueringar från spelet)! SÅ SATANS TAGGAD!!!!
ÄNTLIGEN! SOM JAG VÄNTAT! KCD är nummer ett på min lista genom alla tider (har tom två tatueringar från spelet)! SÅ SATANS TAGGAD!!!!
Så kan man ju inte säga utan att visa upp dom! In med bilder! 😁
Så kan man ju inte säga utan att visa upp dom! In med bilder! 😁
Sir Radzigs svärd och ett skelett från game over screenen, kommer addera dom andra två i maj!
Bonus: Man kan se min Witcher-tatuering på nackbilden :D!
Edit: Ja, skelettet är menat att vara i den stilen, det är direkt från spelets art, så skuggningen är densamma, som dom gjorde det på den tiden i stort sett.
Uppföljaren: Kingdome Gone
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Köpte nyss Kingdom Come med alla DLC för 41 kr på Store. Kanske Game Pass hjälpte till men det var ju ett brutalt fynd.
KCD är mitt sommarspel, har ägt det ett bra tag men aldrig lirat. Blir nu i sommar, när tiden finns
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
KCD är mitt sommarspel, har ägt det ett bra tag men aldrig lirat. Blir nu i sommar, när tiden finns
Samma här. Blir sommarspelet.
Hur kommer man in i 1an? Även fast jag vill älska spelet var det trögt
Det är lite trögt i början, men när du kommit någon timme in så bara rullar det på. Mat, sömn och tvagning är inte varken jobbigt eller ivägen. Storyn är riktigt bra, combat blir gradvis lättare, uppdragen underhållande och spännande
Älskar det första Kingdom Come även om det har rätt så stora brister och är ett rätt klumpigt spel.
Ska bli riktigt spännande att se vad uppföljaren kan komma med.