Diskutera – Bästa spelen med religion
Finns ett bra knippe spel som recenserats av Angry Video Game Nerd (för 17 år sen, oj vad gammal jag kände mig nu) 😅
Baldur's Gate 1 och 2 med expansioner. Många olika religioner i dom spelen
Edit: Jag spelar dock inte dom spelen i helgen för det blir mest jobb och den lilla fritiden jag har går till Tarkov
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Black & white!
Håller helt klart med på den!
Någon som vet om man lagligt kan få tag i det numer? Gärna med den svenska dubbningen 😁
Jesus Christ RPG Trilogy
https://store.steampowered.com/app/449040/Jesus_Christ_RPG_Tr...
Om tid hade funnits hade helgen spenderats med antingen Civ 2 eller Civ 4. Och jävlar vad tempel och kyrkor jag hade byggt!
| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|
Vad hette det där spelet man var en liten ängel? Kunde ta över folk och grejja...
Messiah?
Vad hette det där spelet man var en liten ängel? Kunde ta över folk och grejja...
Messiah
The Talos Principle - Högre makter har sällan varit mer roade och uppgivna. ;D
Shadow of the Colossus - Talibansimulator.
Nier Automata - 2B går ut hårt och förklarar redan vid spelstart personligt vendetta mot högre makter.
Bloodborne - Vinet representeras inte...
Doshin the Giant - Skåda hans härlighet. Frukta hans klumpighet.
Brorsan fyller år, så kommer nog spela någon form av alkoholroulette eller något.
räknas de som spel med religion?