Diskutera – Vilket spel önskar du dig i julklapp?
Jag önskar mig en drm fri kopia av Red Dead Redemption 2 i julklapp. Sägs att det ska vara skitbra.
Dock pluss en pixelskyfflare som hinnner med på max inställningar. Tror även datorn behöver en ny ström och volt mojäng.
Ashes of Creation bara magiskt är 100% klart och flyttas från typ 2028 till 2024. Vore ganska fint.
Har inte önskat mig något egentligen, men har fått höra av sambon att jag ska ge f*n i att köpa några spel just nu så...Det lär nog finnas ett eller annat där på julafton.
Har köpt Super Mario Bros Wonder till sambon så vi kommer gissningsvis att prova på det. Hoppas dock mer på att få köra lite Mario Kart 8 med sambons yngre släktingar. Något man inte tänker på som ung är att det inte är lika givet med kompishäng varenda helg när man blir äldre. Så ni som fortfarande har möjligheten att lira till exempel Mario Kart i samma rum som era polare: Gör det, det är jävligt värdefullt.
Den må vara liten, men den luktar som en stor.
Jag har som vanligt köpt alla spel jag vill ha. Frun får väl köpa en tröja eller något. Ena sonen kommer få Mario Kart 8 i alla fall.
Baldurs gate 3 och tid att spela det