Bioware ger oss en teaser för det kommande Mass Effect-spelet
Bioware existerar i namn enbart. *Alla* som gjort deras bra titlar har slutat eller fått sparken. Jag kunde inte bry mig mindre om uppföljare gjorda av randos, gör något nytt istället och låt den nya personalen bevisa vad dom går för genom att göra något originellt.
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Gåshud som vanligt när det kommer Mass Effect-trailers.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Bara man inte spelar Shepard igen, vi har ett helt universum med så många olika raser. Något nytt och intressant borde de kunna komma på.
Om ryktet i nyheten stämmer, att det kommer en nödsignal från Andromeda, så är Shepard inte med i spelet.
Resan till Andromeda tog runt 500 år, så när det kommer nödsignaler därifrån är Shepard sen länge död.
Om ryktet i nyheten stämmer, att det kommer en nödsignal från Andromeda, så är Shepard inte med i spelet.
Resan till Andromeda tog runt 500 år, så när det kommer nödsignaler därifrån är Shepard sen länge död.
Or is he/she?
Min Shepard har redan varit död en gång. Han kan säkerligen dö och återuppstå en gång till.
"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty
Fanns det möjlighet till cryosleep på skeppen som gjorde resan så finns det ju inget som direkt sätter stopp för att Shepard fortfarande kan vara med i bilden, oberoende av hur lång tid som passerat.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Bioware har stått för sån otrolig kvalité. Men folket som rutin-mässigt legat bakom det hela, de är inte där idag. Nog vill man att nytt och fräscht folk ska ha ambitionen och överträffa sig själva, men det var många år sedan de levererade något i mästerverk-klass.
Jag önskar dem det bästa och jag skulle älska mer Mass Effect, men jag tror att när detta spel äntligen är klar så är jag upptagen med andra mycket bra spel och tar detta på någon rea eller nåt.
Fanns det möjlighet till cryosleep på skeppen som gjorde resan så finns det ju inget som direkt sätter stopp för att Shepard fortfarande kan vara med i bilden, oberoende av hur lång tid som passerat.
Med all futuristisk teknik att tillgå borde väl inte kloning och överförande av minnen vara uteslutet.
Med all futuristisk teknik att tillgå borde väl inte kloning och överförande av minnen vara uteslutet.
Ja, det finns hur många sätt som helst att förklara det på om man verkligen vill fortsätta Shepards story
OMGOMGOMGOMG hoppas på något riktigt bra!
Härligt att höra
Minns jag helt fel att dom i Andromeda fick ett "SOS" meddelande från våra galax att något hade hänt under spelets gång?
Kan ju börja med att göra klart de planerade DLC:erna till Andromeda istället. Skapligt mycket som lämnades ute bara för att Bioware aldrig kan göra något helhjärtat nu för tiden.
Jag misstänker (och hoppas!) att delar från det uteblivna DLCt kommer återanvändas i det nya spelet.
Ryzen 7 5700X3D | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S | 32GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
Kan ju börja med att göra klart de planerade DLC:erna till Andromeda istället. Skapligt mycket som lämnades ute bara för att Bioware aldrig kan göra något helhjärtat nu för tiden.
Om du tänker på Quariernas ark så har det redan gjorts en bok om den, så där finns nog inte mycket att hämta