Chrysler Building kommer att saknas i Spider-Man 2:s New York
Det är väl bara ägaren till byggnaden som förlorar på det.
Kan inte annat än att föreställa mig att Insomniac slängt in en liknande byggnad.
Spelare som vill ha ett autentiskt new York förlorar väl på det med? Ikonisk byggnad.
Spelare som vill ha ett autentiskt new York förlorar väl på det med? Ikonisk byggnad.
Kommer folk verkligen se skillnad på den byggnaden och en som är väldigt snarlik är väl frågan.
Kommer folk verkligen se skillnad på den byggnaden och en som är väldigt snarlik är väl frågan.
Bara om man har ett intresse av new York kanske. Själv har jag den inramad hemma så mig ligger den varmt om hjärtat.
Twin Towers saknas visst med.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Man kan ju göra sig rolig över betydelsen av en byggnad men spelversionerna av städer som New York är sällan särskilt trogna verkligheten, istället bygger man på igenkänning av landmärken precis som Chrysler Building och Empire State. Kan göra ganska mycket för helhetsintrycket att ett sådant försvinner.