(Nästan) alla spelar Starfield i helgen – vad spelar du?
Var intresserad av starfield från vad man sett av spelet sen tidigare men grafiken är inte imponerande, prestandan verkar dålig och den har nog den värsta UI jag någonsin sett. Stora bakgrundsrektanglar vid varje text och en asful font.
Tror aldrig jag sett fulare gränssnitt i ett spel.
Det har och blir sen igen Starfield för hela slanten, köpte premium för att expansionen ingår Måste säga att jag gillar det, även om det finns ett par rejäla Immersion-breakers för min del.
Stötte på första buggen som ironiskt nog var en gigantisk insekt som fastnat i luften och som gick att hoppa rakt igen osv.. XD
Provade Starfield i kanske 20 minuter (fram till första rymdfighten). Stängde av direkt. Nej du, jag tycker rymdfighter är fett krångliga och tråkiga. Men jag har generellt svårt med single player spel. Läste att de tar kanske 15h innan spelet blir "roligt" och det ser jag som väldigt svårt i mitt fall då jag behövde en paus efter 20 min.
Var inte impad av grafiken. Inget DLSS och inget HDR heller så vitt jag kunde se.
Hade hellre lirat Forza än Starfield i helgen! Ge hit! ;D
Sprängande huvudvärk av ~60 fps i 1st person view efter lite drygt två timmars Starfield-ande. Ska ge det ett försök i 3rd under helgen dock, hoppas det blir lättare så.
Rejält besviken (TROTS "Amen det är Bethesda-ursäkten") än så länge men helt buggfritt och hysteriskt bra byggd atmosfär.
Emuell ”ZeldasCastle” Moon
Vad är Starfield? Jk
Jag kommer inte bege mig in i Zeldas slott, även att jag kanske snart borde bege mig till Hyrule igen. Men jag kanske eventuellt sätter mig framför mitt Playstation 3 och spelar klart Metal Gear (MSX)
Har insett att det är mycket man glömmer bort när man inte har spelat ett spel på typ 11 år.
Guild wars 2 nya expansion. Får tyvärr vänta tills onsdag.
Hur kan folk spela Starfield? Står på internet att spelet kommer den 6 September. Finns det en tidigare version som med Baldursgate 3 till ps5an som släpps imorgon? Det blir "den lysande porten" 3 för mig i helgen och Sea of stars. Även No man's sky Psvr2 nya förbättrade uppdateringen och Apex. Antagligen lite Armoured core 6 också.