Vad gör ni på fritiden?
Spelar? 😁 Nej men jag är gift så det säger väl det mesta.
Trött kommentar.
Trött kommentar.
Tröttare kommentar.
Kör MTB här med. Spelar gitarr. Håller på att spela in skiva med mitt band. Älskar att gå på konsert och tycker om de flesta genrer så det blir ett stort gäng varje år.
Trött kommentar.
Blev väldigt nyfiken på vilket sätt du blev stött över hans kommentar?
Trött kommentar.
Hur menar du?
Tröttare kommentar.
Kör MTB här med. Spelar gitarr. Håller på att spela in skiva med mitt band. Älskar att gå på konsert och tycker om de flesta genrer så det blir ett stort gäng varje år.
Kul! Jag spelar också gitarr och älskar konserter. Släpper faktiskt vår andra platta i höst
Vilken genre spelar ni?
Har nyligen också tagit upp mitt barndomsintresse skateboard efter att sonen ville börja åka. Jävligt kul men man är ju inte lika våghalsig längre. Det gör ont att ramla haha.
Spelar? 😁 Nej men jag är gift så det säger väl det mesta.
Lider? 😂
OT: kodar som satan. Fokus på att bygga appar. Försöker att lägga all vaken tid på detta men prokrastinerar en hel del. Väldigt jobbigt men för varje dag som går så kommer jag lite längre och blir lite bättre.
Ex: för 3 månader sedan kunde jag inget om React/React Native, idag sitter jag med en React Native app i luren som byggs upp av data från Firebase. Till detta har jag byggt ett administrativt gränssnitt i React för att hantera datan i Firebase. Det känns bra men samtidigt ångestfyllt. För varje sak jag lär mig så dyker det upp x antal nya grejor som jag inte kan. Det tar liksom aldrig slut.
Ännu en dag i paradiset.
Well, det mesta av fritiden går ju åt till just sådana saker som du räknar upp, men utöver det...
* Går promenader med hundarna.
* Tränar.
* Kollar fotboll.
* Umgås med sambon.
* Umgås med vänner.
Well, det mesta av fritiden går ju åt till just sådana saker som du räknar upp, men utöver det...
* Går promenader med hundarna.
* Tränar.
* Kollar fotboll.
* Umgås med sambon.
* Umgås med vänner.
Hoppas inte min fråga misstolkas, men:
Är du lycklig?
Ännu en dag i paradiset.
Hoppas inte min fråga misstolkas, men:
Är du lycklig?
Haha! Kan förstå att det kanske inte verkar så med tanke på hur jag uttryckte mig där...Men ja! Jag är väldigt lycklig, saken är väl bara den att jag jobbar och pluggar så tiden som blir över vill man gärna spendera med dom man älskar och då kanske det inte alltid finns tid för att utforska andra intressen. Spelar gör jag ju redan, men det fick man inte nämna enligt trådstartaren 😬
Spelar MTG med ett gäng polare. Utöver de vansinniga kostnaderna jäkligt roligt.
Fiskar och paddlar. Alldeles för sällan, men älskar det när jag väl kommer ut.
Läser böcker. Mest fantasy och skräck.
Snöar in mig i olika nördiga projekt. Nu senast Stable Diffusion ('AI'-verktyg för bildgenerering, text-to-image). Vansinnigt kul att leka med. Använder det främst för att rendera bilder till ett custom MTG-set att spela med polarna.
Förr skrev jag böcker, men lyckades skriva in mig o väggen för ett par år sedan. Har inte vågat lyfta pennan (som är ett tangentbord) sedan dess. Saknar det som fan. Men jag har bara två växlar, full gas eller tomgång, så det ligger fortsatt på is.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Spelar såklart en hel del, men det är väl underförstått när man vistas på FZ.
Utöver det är jag invald lokalpolitiker och verksam i cirka tio olika nämnder, kommittéer och föreningsstyrelser, så dit går en jäkla massa tid. Försöker ta mig ur några stycken för sinnesfridens skull, men hittills går det sådär. Lite lugnare under sommarmånaderna åtminstone.
Läser mycket böcker, renoverar huset, rastar hunden, badar bastu, plockar bär och svamp, jagar älg, gymmar när jag hinner och älskar att experimentera i köket.
Gift och har två barn. Det mesta är centrerat runt familjen, den ena spelar basket, den andre är scout och båda hänger i skateparken.
Hustrun och jag springer tillsammans. Men tveksamt om löpningen är en hobby, det är väl mer en investering i vår hälsa, jag tillhör en massa riskgrupper så incitamentet finns där.
Läser hela tiden, mycket mer än jag spelar eller tittar på tv (vilket är ett rätt daterat uttryck ny för tiden "titta på tv").
Laga mat är lustfyllt och intressant så det läggs mycket tid på det.
Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.
Läser mycket böcker, renoverar huset, rastar hunden, badar bastu, plockar bär och svamp, jagar älg, gymmar när jag hinner och älskar att experimentera i köket.
Du lever livet.
Jag är uppväxt i skogen så jag saknar verkligen det där. Hustruns familj äger en skogsfastighet så om vi bara får tid när det nu finns det, så ska vi skaffa jaktcert men jag är mer intresserad av styckningen än själva jakten däremot. Väldigt rädd att skadeskjuta ett djur.
Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.
Tränar pistolskytte,
pysslar med att bygga modeller av olika slag,
Besöker olika naturreservat för fjällvandring osv.
Du lever livet.
Jag är uppväxt i skogen så jag saknar verkligen det där. Hustruns familj äger en skogsfastighet så om vi bara får tid när det nu finns det, så ska vi skaffa jaktcert men jag är mer intresserad av styckningen än själva jakten däremot. Väldigt rädd att skadeskjuta ett djur.
Håller med, nackdel med att bo på ett sämre ställe i en större tätort, man måste i princip ta en biltur för att komma ut i något som kan liknas naturen.
Du lever livet.
Tack, vi njuter verkligen av lugnet efter att ha bott närmare tio år i storstan.
Jag måste förtydliga att jag är med i jaktlaget som drevkarl, så mina uppgifter består mest av att väsnas i skogen, transportera och slakta bytet. Jag tog visserligen jägarexamen för att kunna vara med i laget, men jag har aldrig avlossat ett skott mot något levande. Är också livrädd för skadskjutningar, så tills vidare överlåter jag fällandet till mer erfarna skyttar.
Jag tränar en del. A.k.a. springer. Det gillar jag! Annars: tv-serier (väl ofta "skräp-tv" ), och lite böcker på det. "Lite" är nyckelordet. Vill läsa mer men hamnar ofta i att slösurfa. Tanken är att börja läsa mer, men den tanken har jag haft i åratal!
En Bamseponny av folket
Fixande med huset och trädgården tar en del tid, försöker träna några gånger i veckan (vi har byggt ett gym i vår lada, väldigt praktiskt), är ute i skogen och räknar med mer tid där där jägarexamen är avlagd, läser ganska mycket, kollar serier med sambon, är med i ett ”herrsällskap” så det blir träffar där ibland även om det inte blir så ofta som jag kanske skulle önska.
Men nu är första barnet på väg, så jag antar att jag kommer prioritera om ganska mycket om några månader😊
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Spelar brädspel/rollspel
Utfärder med hunden
Periodvis en hel del böcker
Du skrev det lika väl som jag skulle kunnat gjort, jag gör också ovanstående