Civilization 5 - första trailern släppt
Bara jag som tycker att första rösten låter som Captain Andersson i Mass Effect?
Keith David heter han, är med i ganska många spel och filmer.
Precis!
Men jag gillade den faktiskt, nu ska jag sitta och vänta på gameplay-film.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Quotesen av Leonard Nimoy man fick när man hade forskat fram nya teknologier var härliga, och det är väl quotes från riktiga ledare de har med i trailern?
"I fooled you, I fooled you, I got pig iron, I got pig iron, I got all pig iron."
Sen det där sista hon säger i trailern... tror ni att det är ett hint på att man denna gång kommer kunna få future-uppfinningar i spelet, som Mechs och grejer? Next War-modden fyllde ju det hålet i Civ4:BTS.
hmm.. den här trailern har funnits ute i några dagar nu... lite slött FZ... men visst Civ V kommer bli skoj..
Lite slött? Snart en vecka ju.
Episk trailer från Civilization V
Publicerad februari 26, 2010 by Malte Dahlberg
Also: Här
Väldigt trevlig trailer dock, som tidigare markerat.
[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]
Tycker den är sjukt bra. Den bygger upp en mycket bra känsla, jäkligt bra faktiskt. Har sett den många ggr nu...
Det som är så sjukt nice med just trailerna till Civ, är att spelet inte alls ser ut som i trailerna, inte heller försöker det se ut så. Till skillnad mot trailerna till, tja, de flesta nya actionspel, som med all säkerhet vill försöka vara så coola med så bra grafik som inte ens är möjligt att göra idag, om man inte glider på sanningen med lite Adobe Premiere...
Det mest tragiska med allt detta, är att fragzone inte postade länken tidigare, speciellt då de lär fått många tipps om denna.
Sorterar bort spel som verkligen är bra till förmån för massa random-skit om Heavy Rain...
Sen det där sista hon säger i trailern... tror ni att det är ett hint på att man denna gång kommer kunna få future-uppfinningar i spelet, som Mechs och grejer? Next War-modden fyllde ju det hålet i Civ4:BTS.
Det betyder lite simplifierat att om man gör det man tror och brinner för så kommer det ske.
Jag hoppas verkligen inte att man går längre fram i tiden än nutid, det passar inte vanliga Civ, det blir konstigt då. Spelet är baserat på historia som är skriven - inte senare.
Spela Call to Power om du vill ha ett Civ där du kan bygga städer i rymden och under vattnet... helt ok, men, nä---
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Det mest tragiska med allt detta, är att fragzone inte postade länken tidigare, speciellt då de lär fått många tipps om denna. Sorterar bort spel som verkligen är bra till förmån för massa random-skit om Heavy Rain...
Sortera bort är att ta i... Vi har fått ett tips om filmen, kom i fredags. Vi missade det, sorry.
Jag hoppas verkligen inte att man går längre fram i tiden än nutid, det passar inte vanliga Civ, det blir konstigt då. Spelet är baserat på historia som är skriven - inte senare.
Spela Call to Power om du vill ha ett Civ där du kan bygga städer i rymden och under vattnet... helt ok, men, nä---
Spelat mycket Civ 1?
Spelat mycket Civ 1?
Space elevator! \o/