Xbox Games Showcase + Starfield Direct – detta tror vi visas
Fable, Starfield-bonanza, Indiana Jones och "one more thing".
#bethesda, #fable, #forza-motorsport, #indiana-jones, #senuas-saga-hellblade-ii, #spelsommar, #starfield, #state-of-decay-3, #xbox
Microsofts uppvisningar brukar vara bra. Där det brister är när det kommer till att faktiskt få färdigt spelen och släppa dem.
Precis, de är vassa på Showcase. Hoppas att det lossnar för utvecklarna nu också.
Tror inte riktigt på Indiana Jones, man hinner inte göra ett bra spel på 2 år, det är förmodligen minst 2 år kvar till release.
Jag skulle främst hoppas på spelen Xbox presenterade runt releasen av Xbox Series.
PD hoppas jag mest på, men jag är tyvärr pessimistisk.
Gears bör väl inte heller vara omöjligt? 4 år sedan förra.
Fabler känns tyvärr också långt bort, skulle dock vara en väldigt trevlig överraskning ifall man fick se gameplay, men tror inte det.
Hoppas inte för mycket på Indiana Jones spelet.
Är det i samma klass som filmen så blir det en superflopp
"This isn’t the goodbye which Harrison Ford deserves!"
Länk:
https://www.rottentomatoes.com/m/indiana_jones_and_the_dial_of_destiny
Försöker vara intresserad av Starfield (som så många andra) men det känns sådär.
Däremot ser jag gärna lite gameplay från Indy-spelet.
Lockar inte här heller, vi får se vad de bjuder på annars.
Har stora förhoppningar inför Starfield.
Åtminstone om det kommer i fysisk PC release.
Annars skippar jag det, precis som med Diablo 4.
Våga vägra digitalt.
Xbox har ju öppet mål nu så det är ju bara en fråga om hur snyggt det blir.
Jag tror att vi får se:
Starfield
Forza Motorsport
Avowed
Compulsion Games "Project Midnight"
Fable
Senua's Saga: Hellblade 2
Kiln
Age of Empires IV Konsol
Stoic "Project Belfry"
ARA History Untold
Halo Season 4
Jag hoppas att vi får se:
State of Decay 3
Everwild
InXile "Project Cobalt"
Gears Collection
Indiana Jones
Zenimax Online's stora projekt.
Utöver dessa så blir det nog en hel del från third party till Game Pass. Silksong, Replaced, Cocoon och Persona-spel t.ex.
Jump in.
Compulsion borde vara mer än redo att visa upp sitt spel. Deras senaste släpptes till Xbox och PlayStation för snart fem år sedan.
"Vi kommer sluta släppa ett nytt COD spel varje år och istället ge full support hela året till det vi nyss släppte" Yaaaay tyckte massan.
"ÖÖööh, nä, vi skiter i att ge full support, och vi insåg att vi inte hade någon lust att släppa expansioner, så vi kommer släppa ett nytt spel varje år i fortsättningen precis som förr" Meeeeen åååååh tyckte massan.
Aldrig mer ett cod spel för min del, men de flesta verkar acceptera det och väljer att köpa nästa spel i år igen, precis som alla andra år.
"Vi kommer sluta släppa ett nytt COD spel varje år och istället ge full support hela året till det vi nyss släppte" Yaaaay tyckte massan.
"ÖÖööh, nä, vi skiter i att ge full support, och vi insåg att vi inte hade någon lust att släppa expansioner, så vi kommer släppa ett nytt spel varje år i fortsättningen precis som förr" Meeeeen åååååh tyckte massan.
Aldrig mer ett cod spel för min del, men de flesta verkar acceptera det och väljer att köpa nästa spel i år igen, precis som alla andra år.
Vad hade det med topic att göra? 🤷🏼♂️
Xbox har ju öppet mål nu så det är ju bara en fråga om hur snyggt det blir.
Jag tror att vi får se:
Starfield
Forza Motorsport
Avowed
Compulsion Games "Project Midnight"
Fable
Senua's Saga: Hellblade 2
Kiln
Age of Empires IV Konsol
Stoic "Project Belfry"
ARA History Untold
Halo Season 4
Jag hoppas att vi får se:
State of Decay 3
Everwild
InXile "Project Cobalt"
Gears Collection
Indiana Jones
Zenimax Online's stora projekt.
Utöver dessa så blir det nog en hel del från third party till Game Pass. Silksong, Replaced, Cocoon och Persona-spel t.ex.
Om du har rätt så blir det en riktigt bra show. Bara hålla tummarna efter 2 högst mediokra shower.
PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck
Compulsion borde vara mer än redo att visa upp sitt spel. Deras senaste släpptes till Xbox och PlayStation för snart fem år sedan.
Ja, det känns som det är dags snart. De släppte tre stora DLC till WHF också visserligen, och så lite Covid på det men de har också växt ganska mycket så det bör dra ihop sig.
Är det omöjligt att hoppas på något om en nyversion av Age of Mythology?
Man ska aldrig säga aldrig...
Om du har rätt så blir det en riktigt bra show. Bara hålla tummarna efter 2 högst mediokra shower.
För min egen del så är jag övertygad om att det blir bra, mer en fråga om exakt hur bra nu. Det finns så väldigt mycket de kan visa från väldigt många studios. Allt lär ju inte komma på en gång här, det vore ju lite för mycket kanske, men mycket gött blir det garanterat.
En annan fördel med Xbox Showcases är ju att även de mindre tredjepartsgrejerna är mer intressanta tack vare Game Pass. När man vet att det här kan jag testa direkt när det släpps så höjs intresset markant har jag märkt.
Jump in.
Hoppas på att dom levererar en riktigt bra show, känns som vi behöver det innan alla event är över. Dom tidigare showerna var ganska mediokra men med en del intressanta grejor här och där.
Saknar det där man verkligen säger "wow" till, något man verkligen väntat på(Silksong datum osv) eller något helt nytt man inte visste att man verkligen ville ha.
The more I practice, the luckier I get.