Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!
Spelat Diablo med brorsan sen Diablo 2 när jag var liten, fick in mig på spåret med Gaming, så hade varit trevligt att hålla traditionen vid liv med ett litet speciellt Diabo 4 då vi planerat in en session en vecka efter launch när vi båda är redo, kort och gott, djävligt trevligt
Jag skulle bli så glad att jag skulle erbjuda att döpa mitt nästa barn efter valfri skäggig person ur FZ-crewet!
Obs: erbjudandet gäller bara om jag får priset och om min fru blir gravid igen. Inga försöka att skaffa fler barn utlovas. Min fru förbehåller sig rätten att vägra ställa upp på mina galna löften, hon erhåller ensam vetorätt mot dåliga namnförslag.
Jag hoppas jag vinner detta då småbarns åren tär på ens plånbok och pshyke så vill kunna zooma ut för en stund och njuta av detta spel. Men då inflationen är som den är och man har 4 barn så räcker tyvärr inte plånbok till för inköp av spelet men längtat efter detta spel i så många år. Så hoppas verkligen jag vinner så man kan sätta sig ner och kötta i helvetet tillsammans med alla kompisar. Håller nu alla mina tummar och tår.( har rätt många då man känner sig som djävulen själv ibland ) .😊 ingen hade blivit göadare än jag 🥰 kanske min sambo då hon kan bli galen på mig ibland
Vinner jag så kommer jag att skänka motsvarande summa av värdet på vinsten till carbotanimations så att denne kan fortsätta med sin verksamhet och förhoppningsvis göra en serie om Diablo iv