"Crysis 4" behöver utvecklare
Kan ju bli skoj, hoppas dom går mer i linje med första än uppföljarna bara!
Indeed. Ettan och Warhead var väl inga narrativa stjärnskott, men de var riktigt kul att spela. Specifikt Warhead spelade jag om ett gäng gånger, fick aldrig nog av Psychos tugg.
H-How can she slap, kupo!?
Kan ju bli skoj, hoppas dom går mer i linje med första än uppföljarna bara!
Ja! Mer skog mindre stad. (Ingen jävla stad alls helst, i så fall i form av insidan av ett utomjordiskt rymdskepp)
Svårt att göra en bättre story än första och Warhead på en sådan liten exotisk ö dock. Kanske bättre att köra på ett norra-halvklotet-koncept med barrskogar den här gången, delvis snötäckta. 😎
🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI
Tarantino skulle enligt min mening verkligen kunna vara den som kan vara en nyskapare i spelens värld.
Nu menar jag inte att det skapas bra spel men Tarantino är bra.
Hmm
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Tarantino skulle enligt min mening verkligen kunna vara den som kan vara en nyskapare i spelens värld.
Nu menar jag inte att det skapas bra spel men Tarantino är bra.
Feet Simulator 2025
Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.
Ja! Mer skog mindre stad. (Ingen jävla stad alls helst, i så fall i form av insidan av ett utomjordiskt rymdskepp)
Svårt att göra en bättre story än första och Warhead på en sådan liten exotisk ö dock. Kanske bättre att köra på ett norra-halvklotet-koncept med barrskogar den här gången, delvis snötäckta. 😎
Hade varit så ballt och kuta runt i Norrland! Lingon ger hälsa!