Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?
Steam decken är med i helgen så det blir Triangle Strategy.
Har aldrig sett någon potterfilm, är det något för mig då?
Ja, inget fan av Harry men har kul i detta
Spela spel är kul ibland.
Hogwarts Legacy damp ner i brevlådan idag, men jag har alldeles för mycket igång just nu för att verkligen kunna dyka in i spelet så det får ligga och mogna till sig lite....I stället så kommer jobb varvas med Yakuza:0...Gillar spelet och karaktärer och miljöerna är fantastiska, men storyn känns stundtals väldigt krystad..
Metroid Prime Remastered
Har fått flytta på andra titlar för detta har jag viljat ha i minst 10 år!
| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | RetroPie| Amiga 500 |
Har aldrig sett någon potterfilm, är det något för mig då?
Jag bingesåg alla åtta filmerna för nåt år sen. Det är barnfilmer, förstås, men jag tycker absolut du ska se dem. Inga filmiska mästerverk men passar bra till spelsläppet. Perfekt i spelpauserna.
Då kan jag passa på att fråga om böckerna. Är böckerna värda att läsa om man sett filmerna?
Jag bingesåg alla åtta filmerna för nåt år sen. Det är barnfilmer, förstås, men jag tycker absolut du ska se dem. Inga filmiska mästerverk men passar bra till spelsläppet. Perfekt i spelpauserna.
Då kan jag passa på att fråga om böckerna. Är böckerna värda att läsa om man sett filmerna?
Böckerna är klart bättre. Är ju i princip alltid så. Om det är värt det är helt upp till dig