Need for Speed: Unbounds tecknade effekter ska gå att stänga av
Åtminstone för ens egen bil, och förhoppningsvis även andra.
#Criterion-software, #Need-for-speed-unbound
Tycker den nya grafiska stilen passar genren och varumärket som handen i handsken, så som det fortsätter att utveckla sin personlighet och storytelling på nya intressanta sätt. Vill man ha naturligare simcade så är det ju typ forza man ska välja. Jag hade kul avslappnande stunder med NFS heat och funderar på om detta kan vara spelet för mig, när jag som som nybliven familjefar närmar mig 40 och inte har samma tid och intresse för att "djupdyka" in i spelens värld längre.
Avvaktar och ser hur det blir.
Låter som att det inte kommer gå att stänga av cellshading helt och där det går att "stänga av" så får man inga effekter alls.
Gillar ändå lite vad dom gör med grafiken. Senaste spelen har varit Need for lensflare: godray edition.
Kommer dock bli att jag kör de och sen installera underground 2 igen.
Slutade gilla NFS när de blev Burnout med ny logga. Insåg nu att de senaste liren inte längre är gjorda av Criterion och tänkte att det kanske var dags att ge dem en chans igen. Sen insåg jag att det här är gjort av Criterion igen... Kanske ger det en chans ändå när det dyker upp på ea play och ser om det fortfarande är Burnout med annan logga eller inte.
Såg endast lite screenshoot på spelet och trodde de animerade effekterna endast var just att de försökt göra screenshooten lite fräcka. Personligen har jag lite svårt för den stilen även när det kommer till arkad racers. Men positivt ifall man kan välja att ha det på eller av, nu har jag visserligen slutat spela nfs serien så jag drabbas väl inte ändå.
Känns som om jag är en av de få som gillade NFS Shift...
Jag gillade faktiskt Shift. Det föll bara i skymundan bakom Gran Turismo 5. Som jag gillade mer.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Känns som om jag är en av de få som gillade NFS Shift...
Iofs blev det en del Underground på xboxen när det begav sig men det här kändes inte alls lockande.
Nej, det är jättebra, jag gillar det skarpt. MEN, det är på många sätt bara ett annat spel som är lablat som nfs.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.