Tävling – Kom på en slogan, vinn biljetter till Moderskeppet
Teknisk knockout
Jag gör ofta ingenting, tills jag gör allt i sista sekund.
Aaaaaaaaaaargh!
Get to the Mothership!!!!
Helst uttalat a'la Arnold
https://www.youtube.com/watch?v=Xs_OacEq2Sk&ab_channel=SnakeM...
1) Moderskeppet - när Fader vår inte räcker för att ta dig till spelhimlen hör vi din bön.
2) När Fader vår inte tar dig till spelhimlen fort nog - Moderskeppet hör bön.
Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler
Chip ohoj!
GZ
Tack tack allihopa! Dessvärre fick jag avstå från fribiljetterna på grund av jobbet, men jag hoppas att de lyckliga gastarna som fick biljetterna istället har riktigt, riktigt kul! Det gäller förresten alla ni andra som ska ut och kryssa också.
Tack tack allihopa! Dessvärre fick jag avstå från fribiljetterna på grund av jobbet, men jag hoppas att de lyckliga gastarna som fick biljetterna istället har riktigt, riktigt kul! Det gäller förresten alla ni andra som ska ut och kryssa också.
Grattis, måste ju värt att sjuka sig för den där kryssningen ju!! Aaarrggh
Enjoy!
Får man inte veta vem som blir "vinnaren" då?
Nej vad synd! Men grymt jobbat med Chip Ohoj!
Det var ju grym konkurrens, fantastiskt många bra bidrag!