Se Gamescom Opening Night Live på FZ!
Finns det chans att det kan bli något större tillkännagivande ikväll? Eller är detta event inget de stora bryr sig nämnvärt om?
Beror på vad du menar. Det största som kunde hända mig i spelväg är DLC till Elden Ring och det är ingen omöjlighet.
Finns det chans att det kan bli något större tillkännagivande ikväll? Eller är detta event inget de stora bryr sig nämnvärt om?
Chansen finns alltid, liksom ryktena. Hur det sen blir är en annan sak, så man bör hålla sin egen hype tyglad. Men ryktesmässigt har det surrats om en Cyberpunk 2077-expansion, det är väl det största jag sett. Totalt obekräftat förstås.
Jag har inte letat nämvärt men jag är ändå besviken över bristen på rykten och spekulationer över vad kvällen har att bjuda på.
Vad om något har ni andra hört?
Njanje, varit ganska tyst på ryktesfronten. Dom enda två är att Dune-spelet från Funcom förmodligen kommer visas samt att Lies of P kommer direkt till Game Pass.
Har förvisso även läst att Alan Wake 2 kanske kommer visas, vilket lär vara den största "bomben" isåfall.
Här är dom hittills bekräftade sakerna som kommer visas för dom som missat:
The more I practice, the luckier I get.
Inga rykten från ZA/UM?
Inte direkt, men de har ju haft jobbannonser ute som indikerar att de jobbar med ett projekt som har något med sci-fi att göra.
Inte direkt, men de har ju haft jobbannonser ute som indikerar att de jobbar med ett projekt som har något med sci-fi att göra.
Jo, är nog tyvärr för tidigt att hoppas på någon form av tillkännagivande där.
Men hoppet är det sista som överger en. :\
"Getting reports that Dead Island 2 is now appearing in the Xbox homepage
Re-reveal på gång under streamen?
The more I practice, the luckier I get.