Marvel's Spider-Man får Valves officiella Steam Deck-stämpel

Robot
Marvel's Spider-Man får Valves officiella Steam Deck-stämpel

Ska alltså fungera lysande på bärbara spel-pc:n.

#marvels-spider-man, #steam-deck

Medlem

Toppen, släpp det till PS5 nu också tack utan att man måste köpa Miles Morales.

Medlem
Skrivet av Divion:

Gjorde de inte det förra året?

Medlem
Skrivet av Divion:

Jag lånade Miles morales av en kompis och köpte spelet, jag kan spela det utan att ha skivan i.

Medlem

Som jag skrev på reddit:
Innan tänkte jag inte ens på att köpa spelet, men nu funderar jag starkt på det.

Medlem

Vore väl katastrof om steam deck inte klarade ett 4 år gammalt ps4 spel?

Medlem
Skrivet av John7612:

Tveksamt att det är ps4 versionen som släpps på Steamdeck

Medlem
Skrivet av John7612:

nja, rätt imponerande att bärbar hårdvara som måste vara energisnål klarar ett så stort openworld spel som även har så pass snabb movement.

hoppas du inte är en sån som tror laptop gpu'er är lika bra som grafikkort bara för dom har samma namn, så tråkigt att göra sånna besvikna

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

nja, rätt imponerande att bärbar hårdvara som måste vara energisnål klarar ett så stort openworld spel som även har så pass snabb movement.

hoppas du inte är en sån som tror laptop gpu'er är lika bra som grafikkort bara för dom har samma namn, så tråkigt att göra sånna besvikna :

Har du sett minimum specen för pc spelet? Klarar den inte av det kan du byta in din mot en Switch istället

Avstängd
Skrivet av John7612:

Har du sett minimum specen för pc spelet? Klarar den inte av det kan du byta in din mot en Switch istället

Steam deck verified har inte bara att göra med prestanda utan även kontroller, hur lätt gui och text är att läsa på skärmen mm.
Dessutom är det Windows spel som ska köras, det finns en del spel som har dålig prestanda med senaste Proton så man måste välja en annan version, oavsett vad systemkraven säger.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av John7612:

du menar dessa?

så lätt drivet skulle jag nog tyvärr inte påstå att det är

1
Skriv svar