Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?
Semester i en vecka! Så går ut hårt med Guardians of the Galaxy, V Rising, Quake Champions, The Last of Us 2, Mario Strikers: Battle League. Kanske plockar jag upp något från Steam-rean också.
Undernauts Labyrinth of Yomi (PS4)
Conception II (PSVITA)
Infinite Undiscovery (Xbox 360/Series S)
Testa nya balans patcherna till Grim Dawn samt Pathfinder: Wrath of the righteous (PC)
Pojken spelar Mario Maker II på switchen i vardagsrummet så blir inge Switch i helgen. (snart dags att han får en egen så jag har den fri till Xenoblade 3 släppet )
Raft. Version 1.0 har äntligen släppts efter flera år av Early Access
Hur är Raft om man jämför med exempelvis.. Subnautica? Om du nu spelat det.
Hur är Raft om man jämför med exempelvis.. Subnautica? Om du nu spelat det.
Helt okej! Lite samma känsla av upptäckande och kreativt byggande. Dock är Subnautica ett av mina favoritspel, medan Raft inte riktigt når samma höga nivå. Typ 7.5/10.
Helt okej! Lite samma känsla av upptäckande och kreativt byggande. Dock är Subnautica ett av mina favoritspel, medan Raft inte riktigt når samma höga nivå. Typ 7.5/10.
Ok, tack för info!
Köpte saker till overwatch av misstag. Så jag lirar Overwatch nu inför betan (2)som kommer den 28. Annars så spelar jag Hollow knight för andra gången. Första gången var ändå fram till slut bossen och inte så mycket extra runt om. Den här gången så ska jag försöka spela igenom allt eller iaf så mycket jag kan inför Silksong. Kommer säkert få vänta på en Silksong version till ps5an. Men tycker nog att spelet är för bra för att spelas på switch.