Håll i dig - Sony söker varumärkesskydd för Knack!
Nej, säg inte att jag hade rätt!
Det är KNACK 3
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
VAD HAR DU GJORT?!
Är det försent att spotta tre gånger över axeln nu?
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
KNACK, KNACK!?
Uppföljaren.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Efter att ha spelat Ratchet and Clank (2016) så blev jag lite sugen på mer old-school-plattformande och drog igång Knack som följt med Plus.
Jag blev lite förvånad över att det mer var en light-variant av God of War (de gamla) än ett plattformsspel. Det hade jag missat helt. Det var i alla fall bättre än jag förväntat mig och lyckades ta mig igenom hela spelet utan att lessna.
Jag får skylla på att det @kebbes fel.
Han var först med att chansa:
Knack 3?
Det var inte jag som jinxa till det!
Gör ett nytt Jak & Daxter hellre. Eller båda två.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
KNACK, KNACK!?
VEM DÄÄÄÄÄÄR???
VEM DÄR?!
DIN MAMMA!
VEM DÄÄÄÄÄÄR???
jag vet, det måste vara charles
Underskattade spel.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080