Snabbkollen - Vilket av vinterns storspel spelar du helst?
Sex stortitlar släpps inom en månad - rösta på den du helst spelar.
#dying-light-2, #elden-ring, #gran-turismo-7, #horizon-forbidden-west, #lost-ark, #snabbkollen, #total-war-warhammer-3
Dying Light 2 - avklarat
Forbidden West - ramlar ner imorgon eller på fredag fick jag notis om precis från elgiganten, blir att nöta det och försöka hinna klara mainstory innan den 25e för då ramlar elden ring ner i brevlådan, som jag måste hinna klara för den 4:E ramlar Gt7 ner i brevlådan o då är vi 3-4 personer som skall fixa ett team och nöta som fasiken, alla vibrerar vid tanken på ett nytt GT
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Dying Light 2 - avklarat
Forbidden West - ramlar ner imorgon eller på fredag fick jag notis om precis från elgiganten, blir att nöta det och försöka hinna klara mainstory innan den 25e för då ramlar elden ring ner i brevlådan, som jag måste hinna klara för den 4:E ramlar Gt7 ner i brevlådan o då är vi 3-4 personer som skall fixa ett team och nöta som fasiken, alla vibrerar vid tanken på ett nytt GT
Då hinner du med till Warhammer 3 idag låter det som
Hade jag haft en PS5 så hade det nog varit GT5, för Horizon 5 är det spel jag spelat mest nu under vintern än så länge. De andra spelen har jag knappt koll på - skulle vara att testa på Elden Ring i så fall men brukar inte riktigt vara min typ av spel. Nästa vinter blir det STALKER 2 i alla fall.
||||||||||||
||||||||||||
Jag är mest sugen på Forbidden West men väntar lite tills det är på rea. Tror jag ska passa på att köpa och spela igenom Cyberpunk 2077 istället nu när next-gen patchen är här.
Var 499 kr för dyrt för Forbidden West?
Vanilla-PS5
Var 499 kr för dyrt för Forbidden West?
Jag vill ha till PS5 och jag har bara lyckats få tag i den digitala versionen
PSN: OAKTHYR
Men vilket är DU mest sugen på? Högst förväntningar alltså?
Varför skulle jag ha förväntningar?
Jag vill ha till PS5 och jag har bara lyckats få tag i den digitala versionen
Det är klart vi vill ha till PS5, jag köpte PS4 versionen för 499 fysiskt och det ingår free upgrade till PS5. Det kan du inte ha missat väl
Vanilla-PS5
Det är klart vi vill ha till PS5, jag köpte PS4 versionen för 499 fysiskt och det ingår free upgrade till PS5. Det kan du inte ha missat väl
Aha det har jag faktiskt missat
Bra att veta i alla fall. Tack för tipset.
PSN: OAKTHYR
Varför skulle jag ha förväntningar?
Stora intressanta spel - folk som gillar spel brukar se fram mot såna. Inte alla förstås, men då får man väl bara låta bli att svara på såna här grejer.
Känns som GT7 inte är i samma genre
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]