Bara 5 dagar kvar till Fragzone Fredag !
Du menar fyra dagar? Till och med lite mindre än fyra dagar
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro
Bästa på hela veckan när Jocke Exotic och Krispiga Vasa kör igång klockan 14:00.
Bilden <3 < 3 <3
Jag missade Spelsylten, förra veckans FF, och jag kommer missa delar av ÅS.
Dags att säga upp mig.
Är det FF idag? Eller fortsätter världshistoriens längsta juluppehåll? 😬
Jag känner mer att jag är mentalt oförberedd på en besvikelse idag... hujja. Håller tummarna för lite Vasa- och Knäcke action om en timme. Hoppet är ju som bekant det sista som överger en. Jag vill att det vid 15 riktigt ska ooooooosa gejms här i mitt lilla jobbkrypin. Som när man steker en tunnpankaka i massa smör och lite för varm panna... så fast gejms ska det osa. SEN kan vi ta spelhelg
Jag hoppas verkligen att det blir idag men jag är mentalt förbered på en besvikelse!
Jag känner mer att jag är mentalt oförberedd på en besvikelse idag... hujja. Håller tummarna för lite Vasa- och Knäcke action om en timme. Hoppet är ju som bekant det sista som överger en. Jag vill att det vid 15 riktigt ska ooooooosa gejms här i mitt lilla jobbkrypin. Som när man steker en tunnpankaka i massa smör och lite för varm panna... så fast gejms ska det osa. SEN kan vi ta spelhelg
Ja jag är mitt emellan er.. Hemma sjuk och hade verkligen behövt ett stärkande avsnitt av FF..
Ad hoc addendum
Skräddaren sa nej där....
Tråkigt...Hoppas verkligen det är tillbaka nästa fredag. Får inte den där sköna känslan av helg på samma sätt utan det.
Sorry, Covid har slagit till på redaktionen, men vi hoppas vara tillbaka snart. Krispigare än någonsin!
Detta eviga covid, krya på den som har fått eländet!
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Sorry, Covid har slagit till på redaktionen, men vi hoppas vara tillbaka snart. Krispigare än någonsin!
Krya på er!
Krya på er!
Hoppas ni är bättre och att vi får FragzoneFredag den här veckan.
Är själv i karantän och skulle behöva något som livar upp.
Hoppas ni är bättre och att vi får FragzoneFredag den här veckan.
Är själv i karantän och skulle behöva något som livar upp.
Det hostas och stånkas fortfarande från Bennet-hållet så pausen fortsätter dessvärre. Nya friska tag snart!
Tack! "Frisk" men hostar som en gammal Gula Blend-tant så vill inte utsätta kolletivtrafik eller er för det.
Låter som en smart idé.
Med tanke på hur länge sedan det är ni körde nu så kan vi förvänta oss minst 2-3 timmar nästa vecka va? 😁
Låter som en smart idé.
Med tanke på hur länge sedan det är ni körde nu så kan vi förvänta oss minst 2-3 timmar nästa vecka va? 😁
Jesus!
Jesus!
Ränta-på-ränta-effekten is real! Och fölket är svultna!
Trottoarkantssnubblande insjögangster.