Diskutera - De mest lovande spelen 2022
Lost Ark verkar helt klart mest lovande av allt, för mig i vilket fall. För någon som mig som älskar spelarägda hus/ytor i mmorpg verkar det som komma skall vara mer än jag vågat önska av ett mmo någonsin, och då satte ändå Wildstar ribban rätt högt. Även PvP'n lockar mig, något få mmorpg har lyckats med. Allt jag har hört från folk som spelar det är övervägande positivt med utvecklare som faktiskt bryr sig på toppen. Rekommenderar denna video för det som inte riktigt hängt med i svängarna:
Är så glad att höra en utvecklare som bara inte satsar på hardcore end game, utan även saker för oss andra att göra som kanske inte är intresserade av PvE raids.
Jag är så jäkla sugen på ett bra RPG i stil med Skyrim, Witcher osv. så Starfield hoppas jag mycket på. Hoppas Bethesda leverar rejält och visar att de har en motor, karaktärer, dialog man kan räkna med framåt (tycker detta varit brister i senaste titlarna) och kanske till och med lite mindre buggar.
2022 ser ut att bli ett toppenår oavsett vilket format man spelar på.
Stalker 2 ser väldigt spännande ut, även om jag inte har någon erfarenhet av franchisen alls. Det ska bli kul att se vad Starfield blir för något (försening?). Tunic får gärna bli bra. I övrigt ser jag fram emot att bli överraskad av något spel som jag ännu inte har upptäckt.
#01: (Dying Light 2: Stay Human) blir ett givet köp till Steam så att jag kan lira med mus + KB.
#02: (S.T.A.L.K.E.R. 2) blir ett givet köp till Steam så att jag kan lira med mus + KB.
#03: (Horizon: Forbidden West)
#04: (God of War: Ragnarök).
#05: Starfield
#06: Gotham Knights
#07: Company of Heroes 3
#08: Hogwarts Legacy
_____________________________________________________________________________________________________
*** Hoppas ingen minns vilket jäkla dravvel jag skrev här först. Jag var kraftigt onykter så raderade alla galna jäkla förklaringar. Pinsamt var bara förnamnet!!!
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||