Se första gameplayvideon från det svenska vampyrspelet V Rising
Bygg ett eget slott och äventyra med andra vampyrer.
Jag tycker det ser intressant ut. Men jag tycker att det ser ut som karaktären springer i slow-mo. Speciellt i början. Eller så kanske början av videon är i slow-mo.
Håller med! Ser intressant ut men han springer lite lustigt långsamt.
Snyggt, men jag undrar om det inte är så att de lagt för mycket energi på snygga omgivningar än innehåll. Ser ut att vara väldigt mycket död yta och korridoraktigt. Spontana tanken är att det är ett ganska kort spel med obefintligt end game, vilket väl är vad man vill ha i ett hack 'n slash.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Jag tycker det ser intressant ut. Men jag tycker att det ser ut som karaktären springer i slow-mo. Speciellt i början. Eller så kanske början av videon är i slow-mo.
Vampyrer kan röra sig många gånger snabbare än en vanlig dödlig...han håller tillbaka för att du ska hänga med.
Vampyrer kan röra sig många gånger snabbare än en vanlig dödlig...han håller tillbaka för att du ska hänga med.
Haha ja så är ju! Att jag inte tänkte på det
PSN: MrOakenborn
Lite så. Såg intressant ut tills man var ute i solen.
I drank what?
"utan även PVP, och det gäller därför att skydda sitt slott." Skit också, där försvann mitt intresse för spelet
Du kan köra helt själv också.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Du kan köra helt själv också.
Är du säker? För det lät typ som alla andra spel där du är en i mängden ala Rust, Conan etc
Edit: Kanske mer som Epic quest for loot eller vad det hette
Är du säker? För det lät typ som alla andra spel där du är en i mängden ala Rust, Conan etc
Detta är från utvecklaren på Facebook efter en fråga från en användare.
Facebook
Jonathan Drui
Is it PvEvP only? ... Or can you play just PvE?
V Rising:
Hey Jon, you can play solo PvE or with just your friends on a private server if you like! The game is designed to be a wholly complete PvE experience without any player conflict if that's the way you want to play.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Detta är från utvecklaren på Facebook efter en fråga från en användare.
Facebook
Jonathan Drui
Is it PvEvP only? ... Or can you play just PvE?
V Rising:
Hey Jon, you can play solo PvE or with just your friends on a private server if you like! The game is designed to be a wholly complete PvE experience without any player conflict if that's the way you want to play.
Härligt! Tack för informationen
Conan Exiles går köra helt ensam i PVe om man vill bara så du vet Finns ett singleplayerläge, eller om man föredrar att tiden ska rulla även när man inte är inloggad så kan man starta en egen server på samma dator man spelar på som alltid kan vara igång. Gjorde så själv när spelade Conan Exiles, själva servern kräver inte jättemycket datorkraft. Singleplayer annars känns begränsat pga vissa saker kan ta närmare 24 timmar att crafta, och om tiden då bara går när du är inne och spelar så blir man aldrig klar.
Conan Exiles går köra helt ensam i PVe om man vill bara så du vet Finns ett singleplayerläge, eller om man föredrar att tiden ska rulla även när man inte är inloggad så kan man starta en egen server på samma dator man spelar på som alltid kan vara igång. Gjorde så själv när spelade Conan Exiles, själva servern kräver inte jättemycket datorkraft. Singleplayer annars känns begränsat pga vissa saker kan ta närmare 24 timmar att crafta, och om tiden då bara går när du är inne och spelar så blir man aldrig klar.
Ofan? Är det någon ny grej som har kommit? För jag trodde när det släpptes att man va tvungen o köra med andra spelare... kanske blir en titt på det också
Tack för infon!