THQ Nordic håller hov, utlovar "legendarisk" comeback av en serie
Hoppas hoppas hoppas ett nytt Kingdom Come: Deliverance!
Mästerverk. 2018 års överlägset bästa spel. Kan knappt förstå att ett så stort spel i modern tid var så pass djupt och "hardcore".
Jag bara hoppas att de inte frestas att härma Witcher och göra 2:an till ett mainstream actionspel/RPG light.
Memento Mori
Nytt Delta Force tack!
En comeback vi väntat på i årtionden betyder ju nödvändigtvis inte att det inte kommit något på årtionden, bara att det inte varit det vi väntat på.
Legendariskt så känns det ju som Duke Nukem är på tapeten för jag vet inte riktigt vad som äger annars som når upp till den statusen.
var nånstans säger dom att fans har väntat på legendariska varumärkena i årtionden? jag har bara läst att dom säger återkomsten av legendariska varumärkena, inget om årtionden!
och det står Witness the return of legendary franchises... och det tolkar jag som plural alltså mer än ett märke
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Hoppas att det är WCW/nWo Revenge de menar, bästa wrestling spelet genom tiderna☺
Klassiker, så roligt man hade med det
Men du vet väll att det kom uppföljare också men i WWF brandet som baserade på samma spel som WCW spelen.
WWF No Mercy anses vara toppen av alla spel av den utvecklaren.
Red Faction är alltid det första spelet jag kommer att tänka på när det gäller THQ
Samma här 🥰 älskade första spelet