PC Gaming Show ger datorspelarna framtidshopp
Dum stream som inte tillåter en att titta tillbaka på vad som visats! Deras förlust.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Chivalry 2 och en halvtaskig visning av Dying Light 2. Kanske kommer något mer, men känns inte så.
Märks att allt bra visas på konsol showerna så får pc showen bottenskrapet.
Man hoppas ju dock att de skulle visa något som kräver en riktig bäst till pixerskyfflare.
Chivalry 2 och en halvtaskig visning av Dying Light 2. Kanske kommer något mer, men känns inte så.
Märks att allt bra vissas på konsol showerna så får pc showen bottenskrapet.
Man hoppas ju dock att de skulle visa något som kräver en riktig bäst till pixerskyfflare.
Enda riktigt bra i år är Microsoft och Bethesda, alltså både pc och Xbox.
Dum stream som inte tillåter en att titta tillbaka på vad som visats! Deras förlust.
Men det går ju. Kollar du hos oss (Youtube-streamen)? Då går det. På Twitch går det däremot inte.
Bästa hittills! De stressar sig inte igenom varje spel utan utvecklarna får tid att presentera spelen utan onödig filler, man känner deras glöd och stolthet över deras verk. Faktisk substans och inte bara flashiga trailers för barn utan koncentrationsförmåga. Även indie får utrymme. Överlägset störst andel intressanta spel.
Gloomwood, MechWarrior 5, den där ascoola neutral glove grejen, Death Trash ser jag fram mot mest.
Njae, då får man ändå vara ärlig och säga att då var microsofts presentation bättre ....
Microsofts har slagit ALLT annat med hästlängder för mig personligen. Mycket gott där medans de andra knappt visat något alls som fått det att rycka i spelbaguetten.
Nvidia går in och sponsrar ett helt segment, men inga spel som deras pixelskyfflare får arbeta till.
Nej, indiespel i all ära men vad hände med alla stora namn? Varför denna konstanta bait för Half Life 3?
Fast de flesta av indiespelen var ju just superpixliga. Så det blir bara extra mycket pixlar för pengarna i 4K det.
Men det går ju. Kollar du hos oss (Youtube-streamen)? Då går det. På Twitch går det däremot inte.
Aj, den missa jag.
Jag inväntade er summering istället.
Tackar för den!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]