Äntligen fick vi se Elden Ring – släpps januari 2022!
Trailer från actionrollspelet skapat av Dark Souls-studio och Game of Thrones-penna.
#e3-2021, #elden-ring, #fromsoftware
Lär väl vara ytterligare ett skin på From Softwares urtrista Dark Souls-recept. Noll hype.
*Lär väl vara ytterligare ett skin på From Softwares urgrymma Dark Souls-recept. Extrem hype.
Trottoarkantssnubblande insjögangster.
Lär väl vara ytterligare ett skin på From Softwares urtrista Dark Souls-recept. Noll hype.
Lol.
Första gången jag fått gåshud av en trailer. Detta spel kommer få ruskigt höga betyg. Kommer bli sjukt bra.
Blir att planera in semester. Hype!
Engelsk text
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
När jag såg trailern:
Jag har säkerligen sett första trailern 30ggr(minst!), det blir att spana in denna minst lika många gånger, det händer så mycket att det svårt att ta in allt direkt. ÄNTLIGEN fick vi se något, att vi även fick ett datum är jävla otroligt också. 732 dagar utan någon info överhuvudtaget, känns lite overkligt haha.
Skönt för Geoff att han äntligen blev fri också.
The more I practice, the luckier I get.
Jag som inte är så insatt i From Softwares spel undrar vad som är skillnaden världsmässigt mot deras Souls-spel? Vad har GRRM adderat?
Världen i Elden Ring ser väldigt mycket ut som den i Dark Souls, typ, fast open world.
GRRM står för storyn/loren. Jag hoppas dock att den är ganska nedtonad/obskyr som i DS.
GRRM står för storyn/loren. Jag hoppas dock att den är ganska nedtonad/obskyr som i DS.
Inte storyn. Den har Miyasaki skrivit. GRRM har bidragit till lore/världsbygget.
Om jag ska vara riktigt ärlig så såg Elden Ring ganska rätt gammalt ut. Inte vad jag förväntar mig av ett spel som släpps 2022.
Nu har ju inte soulsbornespelen varit cutting edge när det gäller grafik men ändå.
Som att klaga på manualen i spelfodralet. Var inte en bildruta i den där trailern som inte såg annat än fantastiskt ut.
Om jag ska vara riktigt ärlig så såg Elden Ring ganska rätt gammalt ut. Inte vad jag förväntar mig av ett spel som släpps 2022.
Nu har ju inte soulsbornespelen varit cutting edge när det gäller grafik men ändå.
Demon's Souls till PS5 ser helt fantastiskt ut, men ja. Det är mer estetiken som ger gåshud än upplösningen på texturerna.
Trottoarkantssnubblande insjögangster.
Inte storyn. Den har Miyasaki skrivit. GRRM har bidragit till lore/världsbygget.
Ja, okej! Fel av mig då. Låter bra!
Demon's Souls till PS5 ser helt fantastiskt ut, men ja. Det är mer estetiken som ger gåshud än upplösningen på texturerna.
Sanning! Är något alldeles särskilt med den där Soulsborne-estetiken som bara Hidetaka bemästrar.
Demon's Souls till PS5 ser helt fantastiskt ut, men ja. Det är mer estetiken som ger gåshud än upplösningen på texturerna.
Men det är ju inte FromSoftware som gjorde det snyggt.
Anyhow, jag tillhör inte skaran som dyrkar allt dom har gjort.
Edit: Jag har första Demon's Souls på PS3 och jag köpte remaken dag ett samtidigt som jag köpte PS5, sålde spelet rätt snabbt.
Som att klaga på manualen i spelfodralet. Var inte en bildruta i den där trailern som inte såg annat än fantastiskt ut.
njaa grafiskt såg det ut som något från 2015.
Men det är ju inte FromSoftware som gjorde det snyggt.
Anyhow, jag tillhör inte skaran som dyrkar allt dom har gjort.
Helt korrekt, det ska Bluepoint ha komplimanger för!
Trottoarkantssnubblande insjögangster.
Jag menar inte att vara dryg, men fick PS3-vibbar av hela klippet. Färgerna var fantastiska, men karaktärsmodellerna och arkitekturen, det såg inte ut som att det var ett next-gen spel. Har testat Dark Souls-spelen flertalet gånger, men det är trist att de aldrig gjorde ett lättare spelläge för oss som vill ha en mer behaglig upplevelse.
Jag menar inte att vara dryg, men fick PS3-vibbar av hela klippet. Färgerna var fantastiska, men karaktärsmodellerna och arkitekturen, det såg inte ut som att det var ett next-gen spel. Har testat Dark Souls-spelen flertalet gånger, men det är trist att de aldrig gjorde ett lättare spelläge för oss som vill ha en mer behaglig upplevelse.
Det är inte ett "next-gen-spel". Det är ett x-gen. Kan noga garantera att när dom slopar förra generationen så kan dom lägga mer krut på det grafiska. Även om jag personligen inte tyckte det såg dåligt ut grafiskt samt att det inte är det viktiga med FromSoftwares spel. Enligt mig så är en intressant och vacker estetik snäppet viktigare. Men det absolut viktigaste som triumferar allt är gameplay.
Men självfallet hade man önskat att det grafiska var likvärdigt Demon's Souls remaken eller bättre, men som sagt, inte det viktiga i dessa spel.
The more I practice, the luckier I get.