E3-special – FZ spår vad du kan vänta dig av spelmässan!
Personligen hoppas jag mest på att få veta något mer om Avowed.
Avowed asså, det hade jag helt glömt bort. Men det är verkligen något jag hoppas på nu när du nämner det.
Ja, har Nintendo lovat att det bara kommer handla om spel så kommer det göra det.
Har tidigare hoppats på att Nintendo ska göra något undantag men det har det aldrig blivit.
Däremot så avslöjade dem både NES Classic Mini och SNES Classic Mini några veckor efter E3 så om det finns någon sanning bakom en uppdaterad Switch så kan det dyka upp i slutet av juni eller under juli månad. Men man ska inte hoppas på för mycket har jag lärt mig.
Personligen hoppas jag mest på att få veta något mer om Avowed.
Gud ja! Det har vi alla gjort oss förtjänta av.
En Bamseponny av folket
Jag ser mest fram emot MicroSoft-Bethesda konferensen helt klart. MicroSoft är så på "g" o har mycket spännande framöver.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Nej, de har ingen egen. Tippar att de kommer visa sina spel i andra streams, t.ex. E3:s egna.
Då är det kanske chans för Eldern Ring där då?!
Jag hoppas lite på något nytt stort AAA-MMORPG som vågar sig på nya innovativa saker. Den genren är lite av skräp just nu som sitter fast på 00s pelare och mindset till hur det ska vara. Kolla bara top 5 största mmorpg idag. För en som gillar mmorpg så är det lite som att välja vilket skräp man trivs bäst med.
1. WoW 2004
2. Elder scrolls online. 2014
3 Black desert online. 2014
4 Guild Wars 2. 2012
5 Old School runescape ..
🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX
Läste väl att Bandai Namco skulle ha en? Där borde det var en chans för Eldern Ring!
Ryktena som florerar säger att Geoff Keighley har något i görningen, så Summer Game Fest låter rimligt, den 10 juni får vi se helt enkelt.
Förövrigt hade jag hoppats på nyheter från Hollow Knight: Silksong, men Team Cherry meddelade att dom inte skulle vara på årets E3. :/
Ska även bli intressant vad Xbox/Microsoft kommer visa med alla dessa nya studios.
The more I practice, the luckier I get.
Ryktena som florerar säger att Geoff Keighley har något i görningen, så Summer Game Fest låter rimligt, den 10 juni får vi se helt enkelt.
Förövrigt hade jag hoppats på nyheter från Hollow Knight: Silksong, men Team Cherry meddelade att dom inte skulle vara på årets E3. :/
Ska även bli intressant vad Xbox/Microsoft kommer visa med alla dessa nya studios.
Får hoppas Starfield inte ser allt för intressant ut, för då kanske man måste skaffa en series x också!
Får hoppas Starfield inte ser allt för intressant ut, för då kanske man måste skaffa en series x också!
PC *host*. ;P
The more I practice, the luckier I get.
Hoppas Valve annonserar nå intressant.
Hoppas också på att höra nått mer om "PSVR 2"