Uncharted 4 kommer till pc
Borde de inte släppt Uncharted Nathan Drake collection först, det blir väl lite konstigt att hoppa in i 4:an direkt?
Än så länge så är det väl officiellt sista delen i serien också.
Synd att de verkar jobba på Last of us Remake när Uncharted 1 nog har störst behov av detta, själv så gillade jag inte ens 1:an men uppskattade 2:an väldigt mycket.
Bra spel annars, även om Lost Legacy hade lite bättre pacing.
Typ modern Indiana Jones i spelform, ifall någon missat det.
Borde de inte släppt Uncharted Nathan Drake collection först, det blir väl lite konstigt att hoppa in i 4:an direkt?
Synd att de verkar jobba på Last of us Remake när Uncharted 1 nog har störst behov av detta, själv så gillade jag inte ens 1:an men uppskattade 2:an väldigt mycket.
Jag tänkte säga att det kan vara svårare att konvertera från PS3 än PS4, men samlingen är ju ett PS4-spel. Säkert nåt affärsmässigt beslut.
För övrigt tycker jag Uncharted 4 är svinbra, skönt snack mellan bröderna och fenomenalt actionäventyrande. Indy-känsla, precis som du säger.
Grymt. Så länge PC spelare orkar ta sig igenom den grymt tråkiga inledningen när man spelar som tonårs Drake så blir spelet mkt bättre sen får jag lov o säga även om Uncharted 4 inte var min favorit i serien.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Detta är ju inte en utannonserings av Uncharted 4 till PC, så det kan ju mycket väl vara så att samlingen kommer samtidigt eller till och med innan.
Men samtidigt så är det ju väldigt gamla spel nu och det märks.
Detta är ju inte en utannonserings av Uncharted 4 till PC, så det kan ju mycket väl vara så att samlingen kommer samtidigt eller till och med innan.
Men samtidigt så är det ju väldigt gamla spel nu och det märks.
Hoppas det för jag tror jag skulle kunna uppskatta spelen. Har försökt flera gånger att spela ps3 versionen men det går inte pga hur dåligt det ser ut och presterar.
Toppen. Då inväntar vi bara Bloodborne och God of War så är vi nöjda sen <3
Hela tiden med Bloodborne, Spelet sålde inte ens bra och efter alla kommentarer så vill jag hellre se att det aldrig släpps.
Hela tiden med Bloodborne, Spelet sålde inte ens bra och efter alla kommentarer så vill jag hellre se att det aldrig släpps.
Då är du ensam om det🙂
Wow. Vad härligt med personer som är öppet missunnsamma. Då slipper vi andra ödsla tid på din inbjudan till kommande fester med mera. Att spelet inte ens sålde bra kanske delvis beror på formatet det släpptes till. Soulsborne-communityn växer hela tiden och om portningen går att göra relativt kostnadseffektivt tror jag absolut att det finns ett stort intresse bland pc-spelare.
Spelet sålde bra - drygt två miljoner första halvåret och har säkerligen sålt mer sedan dess vid reor och dylikt.
Förra generationens bästa spel enligt mig. Hade mer än gärna haft det till PC.
Uncharted 1 är ett av mina favorit spel. Nu har jag bara PC men tycker serien bör stanna på PlayStation, utan exklusiva spel är en konsol bara en bit plast.
Äsch, stödjer gärna deras spelmakande, men jag tänker inte köpa en konsol för att den ska stå och samla damm.
Vilket både ps3 och ps4 gjorde för mig. Skulle vara samma med ps5, burken här hemma är redan bättre liksom.
Ja absolut. Som PC härskarras så är jag ju mindre sugen på att hoppa in direkt i del 4 i en serie jag aldrig rört tidigare. Märkligt att man inte portar de tre första samtidigt eller tillochmed innan