Back 4 Blood visar upp sin färgstarka ensemble och, förstås, jättemånga zombier
WTF? Sen när måste man verifiera sin ålder med legitimation på YouTube?
Sen många, många år. Minispelaren körs utan konto
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
WTF? Sen när måste man verifiera sin ålder med legitimation på YouTube?
Man ska även kunna verifiera med ett betalkort.
Bara det att jag kan aldrig göra några köp hos Google med mitt bankkort. Vette fan varför, jag kan handla online överallt annat.
Jag måste betala med Paypal till Google men tyvärr fungerar inte det för åldersverifiering.
Aldrig att jag skickar en kopia på Id till Google.
Är Försiktig positiv till detta spel..
Att de kommer låsa nya karaktärer och special zombies bakom en betalvägg bådar verkligen inte gott..
Det jag har pratat med som körde betan sa att det var helt värdelöst, men man får hålla tummarna att det tar bort betalväggen och att spelet är bra på rls.
Sen många, många år. Minispelaren körs utan konto
Nej, detta är inte samma sak. Sedan ett par veckor har YouTube krav på verifiering av ålder med hjälp av pass/Id eller kreditkort.
Jag vägrar detta personligen, så det var spiken i kistan för ett sedan länge stagnerat och förfallet YouTube.
Men de kommer alltså låsa en del zombietyper och karaktärer bakom betalväggar? Det var det som fick mig att skippa Evolve. Känns som att man skulle köpa spelet bit för bit
Fan vad det ser B ut !! haha
Alltså kom igen, kollar man på denna https://www.youtube.com/watch?v=ZowXjh-pX5I
så ser man att de har gått tillbaka i utvecklingen från Left 4 Dead
Vilken apa som helst ser detta