Ny Total War: Warhammer 3-trailer släppt
Hoppas i smyg att det blir det sista Warhammer på ett bra tag men köper nog ändå. Har inte spelat de andra två så jag får väl prova detta.
det blir det sista Warhammer dom gör, skulle vara emdast 3st från början..
Fast kan ju ändras visserligen
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
det blir det sista Warhammer dom gör, skulle vara emdast 3st från början..
Fast kan ju ändras visserligen
Själv har jag inget emot fler, men skulle ju vara kul i fall de gav sig på andra fantasy världar som LOTR, GOT eller annat.
Som superfan av Warhammer frpg hoppas jag verkligen att det någon dag görs ett riktigt bra rpg i Warhammer världen. Gärna som Divinity: Original Sin 2 eller Elderscrolls. Men det lär väl aldrig ske då de flesta troligtvis föredrar strategispel i både Fantasy och 40k
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Som superfan av Warhammer frpg hoppas jag verkligen att det någon dag görs ett riktigt bra rpg i Warhammer världen. Gärna som Divinity: Original Sin 2 eller Elderscrolls. Men det lär väl aldrig ske då de flesta troligtvis föredrar strategispel i både Fantasy och 40k
Störst orsak till få spel i Warhammer-världen är ju för att Games Workshop är infantilt snåla med sin IP.
Störst orsak till få spel i Warhammer-världen är ju för att Games Workshop är infantilt snåla med sin IP.
Ja det är jag medveten om!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Själv har jag inget emot fler, men skulle ju vara kul i fall de gav sig på andra fantasy världar som LOTR, GOT eller annat.
Total war: Game of thrones hade verkligen varit nåt att i hänga i granen
Total war: Game of thrones hade verkligen varit nåt att i hänga i granen
Det skulle ju kunna fungera ganska bra. Massa olika kungariken med mera i den världen och de är alla rätt så olika den andra så variation finns det lagom med. Skulle också ha chansen att vara ett bra GoT spel i jämförelse med de GoT spel vi fått hittills.